טל בר-אל
טל בר-אלצילום: כפיר סיון

בנק לאומי הודיע כי לאור הימשכות משבר הקורונה, יאפשר ללקוחות כל הבנקים אשר מתעניינים בלקיחת משכנתא או במחזור משכנתא, לקיים פגישת ייעוץ עם בנקאי המשכנתאות של לאומי ב-ZOOM, מבלי להגיע לסניף.

עד עתה, לאחר קבלת האישור העקרוני להלוואת משכנתא, לקוחות הבנק הוזמנו לבחור בין פגישת ייעוץ טלפונית עם יועץ משכנתאות לבין פגישת ייעוץ פרונטלית בסניף, וזאת לצורך המשך תהליך נטילת המשכנתא. מעתה, כאמור, לאומי יאפשר ללקוחות לקיים את פגישת הייעוץ גם באמצעות הזום.

בכך, הלקוח נהנה, מחד, משיחת "פנים מול פנים" אישית ואינטימית עם יועץ משכנתאות, מסלון ביתו, ביום ובשעה שנוחים לו ומאידך, הוא אינו נדרש להגיע לסניף הבנק ולבזבז זמן מיותר.

בתום פגישת הייעוץ ב-ZOOM יישלח ללקוח מייל עם הצעת משכנתא פרטנית, לרבות מסלולים, שיעורי ריביות וגובה ההחזר החודשי. אז יוכל הלקוח לבחור אם להגיע לאחד הסניפים על מנת לחתום על מסמכי המשכנתא הסופיים, או לחלופין, לבצע תהליך חתימה מרחוק.

טל בר-אל, ראש מערך לקוחות פרטיים בלאומי: "הקורונה שיבשה לחלוטין את אורחות חיינו ומאלצת אותנו כל העת לפתח פתרונות חדשים ויצירתיים עבור לקוחותינו, שהופכים יותר ויותר דיגיטליים, הן לאור התפתחות הטכנולוגיה והן לאור המגבלות והריחוק החברתי. לקיחת משכנתא היא ללא ספק אחת ההחלטיות הכלכליות המשמעותיות ביותר בחייו של כל אדם, ולכן חשוב שהתהליך יהיה מלווה על ידי בנקאי משכנתאות מנוסה, גם אם זה באמצעות מסך. בחודשים הקרובים אנו נמשיך להשיק מוצרים דיגיטליים פורצי דרך לטובת לקוחותינו".