מתן כהנא ונאורדוברות

ח"כ מתן כהנא נפגש היום (חמישי) עם בנות השירות וחניכי עמותת 'על"ה', ומסר להן משלוח מנות לאות הערכה על פועלן בשנת הקורונה.

כשפגש ח"כ כהנא את נאור, חניך בעמותת 'על"ה' בעיר גדרה, הוא רקד איתו והשניים שמחו והתרגשו.

"בפורים הזה אי אפשר לחגוג כמו שאנחנו אוהבים", כתב ח"כ כהנא בחשבון הפייסבוק שלו, "אבל אפשר לשמח את מי שמגיע לו, במשלוח מנות. אני שמח לתת משלוח מנות צנוע לבנות השירות על"ה גדרה".

"את בנות השירות בחרתי לציין השנה בין שאר גיבורי הקורונה שלי", כתב. "אתן, שנותנות את מיטב השנים, הזמן והמרץ למען עם ישראל. אתן, שמוסרות נפשכן עבור צורכי הכלל בחינוך, בביטחון, ברווחה, בבריאות וכמעט בכל תחום".

"אתן השנה, נתתן הרבה מעבר. מעט מאוד בית והרבה עבודה קשה ורציפה", הוסיף. "נתתן את הנשמה כדי שהשנה המורכבת הזו תעבור בצורה קלה יותר לבעלי צרכים מיוחדים שנתקלו באין ספור קשיים שנוספו לקשיים 'הרגילים' שמאתגרים אותם ביום יום".

"קפצתי לעל"ה גדרה היום להעניק לבנות השירות הלאומי כאן משהו קטן עם לב גדול. במקום הזה הן מקדשות שם שמים, מלוות את האנשים בסבלנות אין קץ ומגלות בהם את הכוחות שטמונים עמוק בכל אחד ואחת. אתן שמרבות בעולם שלנו טוב ואור - אני עוצר ומצדיע לכן היום ואומר בקול גדול: תודה", כך ח"כ מתן כהנא.