נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ינאם מחר (ראשון) לראשונה מאז השבעת ביידן לנשיאות.

טראמפ יגיע לוועידת הפעולה הפוליטית השמרנית (CPAC) שמתכנסת בימים אלו באורלנדו שפלורידה, שם כמעט אין הגבלות קורונה.

הסנאטור מטקסס טד קרוז, שנחשב בעצמו למועמד פוטנציאלי לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית ב-2024, אמר בוועידה כי "דונלד ג'יי טראמפ לא הולך לשום מקום".

מושל פלורידה, רון דה סנטיס הרפובליקני, אמר "אנחנו לא יכולים לחזור לימי הממסד הכושל הרפובליקני של פעם". הסנאטור מפלורידה ריק סקוט אמר כי "לא ננצח את העתיד אם ננסה לחזור למקום שבו הייתה המפלגה הרפובליקנית. אם נעשה זאת נאבד את מעמד העובדים שטראמפ הפיח בו חיים. נפסיד בבחירות ברחבי הארץ, ובסופו של דבר נאבד את האומה שלנו".

מי שעוד נאם בוועידה השמרנית הוא דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של הנשיא לשעבר, שאמר קראת נאומו של אביו: "אני מתאר לעצמי שהנאום שלו לא יהיה מה שאנחנו מכנים 'נאום באנרגיה נמוכה'. אני מבטיח לכם שהוא יתמצת את כל הרגשות שלכם על תנועת 'Make America Great Again' כעתיד של המפלגה הרפובליקנית".

באתר Axios דווח כי טראמפ יודיע בנאום שבכוונתו להיות מועמד הרפובליקנים גם בבחירות לנשיאות ארה״ב בשנת 2024. יועץ שליווה את טראמפ בעבר סיפר ל-Axios שטראמפ יאמר "אולי אין לי טוויטר או את החדר הסגלגל, אבל אני עדיין האחראי". טראמפ יכריז שהוא "המועמד המיועד" של הרפובליקנים בבחירות הקרובות.

ג'ייסון מילר, יועץ בכיר לנשיא לשעבר, אמר לקראת האירוע של הימין השמרני כי "טראמפ הוא למעשה המפלגה הרפובליקאית. הפער היחיד הקיים הוא זה שבין רפובליקאים בתפקידים רשמיים לבין תומכי המפלגה ברחבי המדינה. כשאתה תוקף את הנשיא טראמפ אתה תוקף למעשה את הרפובליקאים העממיים".