מיתוג עסקי דרך הנייד: כך תיצרו פאנטון עסקי מנצח

כיום מתגברת ההבנה כי עסקים זקוקים לצליל המתנה שיספק שירות ויתקשר עם הלקוח עוד לפני המענה עצמו.

תוכן שיווקי , י"ז באדר תשפ"א

מיתוג עסקי דרך הנייד: כך תיצרו פאנטון עסקי מנצח-ערוץ 7
מיתוג עסקי
FREEPIK

כיום מתגברת ההבנה כי עסקים זקוקים לצליל המתנה שיספק שירות ויתקשר עם הלקוח עוד לפני המענה עצמו.

צליל ההמתנה מבשר למתקשר שחייג וכעת ממתין במקום הנכון, מרכך את זמן ההמתנה שלפניו ועשוי גם לכוון אותו בתהליך הטלפוני כך שהשיחה תהיה יעילה ועניינית. כיצד יוצרים ג'ינגל לעסק שהופך למנצח? על השאלה הזו בדיוק נענה בכתבה הבאה:

חשיבותו של הפאנטון ככלי שיווקי מרכזי

משפט חכם בעולם העסקים גורס כי אנשים אוהבים מאוד לקנות, אבל שונאים כשמוכרים להם. כמה מאיתנו דפדפו בשקיקה בין קולבים בחנות האופנה אבל נמנעו מעזרתה של המוכרת? כמה פעמים דחיתם את עזרתה של יועצת האיפור בחנות הפארם? כמה פעמים חייגתם לבית עסק שבו שוחח איתכם רק מענה קולי המפרט לגבי מבצעים?

הפאנטון העסקי הוא דרך להתגבר על כל אלו באמצעות מענה אוטומטי חכם ומותאם לבית העסק ולקוחותיו. הפאנטון נקרא לפעמים גם ג'ינגל והוא מוגדר כשיר קליט שמספק יותר מרעש רקע נעים להמתנה: הוא מקבע עמדות, מעביר אג'נדות, יוצר רעיונות ומקשר בדרך חלקה בין הפונה לבית העסק. כיום מדובר בכלי שיווקי אפקטיבי לכל עסק באשר הוא וכוחו יאפשר לכם ליהנות ממכירות והתקשרויות רבות פי כמה וכמה מאלו שעד כה נהניתם מהן.

צלצול ההמתנה יכול לכלול גם קריינות קולית, שיש לה הצדקה חשובה: היא מתקשרת עם הפונה ומשוחחת איתו, מסבירה לו לאן הגיע ומה באפשרותו לבצע במעמד השיחה. תוכלו לבחור לשלב את קטע הקריינות רק בתחילת הפאנטון או לכל אורכו, לבצע חלוקה למקטעי דיבור ומוזיקה ולהתחשב במהירות המענה הקיים על מנת שהמתקשר יקבל את מלוא המידע שרציתם שיצטייד בו, טרם המענה.

כיצד יוצרים את הג'ינגל העסקי המושלם?

נעימה קליטה – מוזיקה היא אלמנט זכיר ועתיר השפעה על התחושות שלו ועליה להשתמר בתודעה בצורה חיובית, ללוות את הפונה ובעיקר להישאר איתו עוד זמן רב לאחר השיחה.

אינפורמציה – הג'ינגל מוכרח לכלול קטעי מלל ברורים ואדיבים שבהם עובר כל המידע המתאים ללקוח. זהו המקום לענות על תשובות אפשריות כמו שעות פתיחה וסגירה, על פתרונות שהשירות שלכם מספק, כיצד להשאיר לכם הודעה באתר או לשלוח לכם מייל, מה חשוב להכין לקראת השיחה ועוד. כל אלו יספקו את הטון המקצועי הרצוי ויאפשרו לגולש להבין שיש מהות להמתנה שלו.

האזנה נעימה – ג'ינגל שמורכב ממוזיקה ומלל, מוכרח להעביר את הזמן בצורה נעימה ובלתי צורמת, לרכך תסכול כתוצאה ממענה ממושך ולספק עניין ומקצב שמאפשרים המתנה נעימה ולא מייסרת.

קריינות – הקריין או הקריינית (גם זה אלמנט לבחירה ולשיקול בפני עצמו) מוכרחים להיות מנוסים, ברורים, רדיופוניים ובעלי עברית תקינה. יש להאזין להקלטה טרם האישור שלה ולוודא שהיא עומדת בתסריט ובמלל הנדרשים כראוי ושכל המילים נהגות כמו שצריך.

יצירת צלצול לעסק מהנייד? זה אפשרי

לעסק שלכם אין עדיין פאנטון עסקי? בחברת Jingled תוכלו ליצור ג'ינגלים איכותיים וייחודיים תוך שימוש בממשק אונליין נגיש ופשוט לבחירה, אספקת תוצר מהירה ושירות מקצועי, אדיב וקשוב ללא פשרות. לחצו למעבר לבדיקת מחיר לפאנטון עסקי ולהזמנת ג'ינגל שישדרג לכם את העסק.