מיכל וולדיגר באולפן ערוץ 7

עורך הדין מיכל וולדיגר, מועמדת מפלגת הציונות הדתית לכנסת, מאמינה שמפלגתה מייצגת נאמנה של כל גווני הציונות הדתית.

"יש לנו גם את איתמר בן גביר ונעם אבל גם את רחלי צינקין ואותי ואת שמחה רוטמן ואת כל הפסיפס היפה של הציונות הדתית. אני מאמינה שהציונות הדתית תבין שאם היא רוצה ממשלה ימנית שתקדם את ערכי הציבור הימין צריך לתמוך בנו", אומרת וולדיגר בראיון באולפן ערוץ 7.

לדבריה, הציבור הדתי לאומי זקוק למפלגה משלו. "אני חושבת שצריך מפלגה מגזרית לציונות הדתית. הערך של הציונות הדתית הוא לדאוג לאחר אבל אנחנו גם צריכים לדאוג לעצמנו כדי שזה יקרה".

וולדיגר חושבת שיש לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו אבל להבהיר לו את גבולות הגזרה. "אנחנו תומכים בממשלה שתקדם את הערכים שלשמה באנו לכאן - ערכי הימין. יש לנו הזדמנות פז שבה שמונים אחוז מהעם תומכים בימין. זו הזדמנות להקים ממשלת ימין שתאגף את נתניהו מימין, כי עד היום כשהוא היה יכול - נתניהו בחר ללכת עם השמאל".

היא מתייחסת לכתב האישום נגד ראש הממשלה ואומרת, "לא אגיד שנוח לי עם זה. עם זאת, יש לו כתב אישום והוא יתמודד עם זה. כשאנחנו מדברים על שינוי שיטת המשפט יש כאן בעיה שצריכה תיקון מהשורש וחלק ממנה היא כתבי האישום נגד נתניהו".

וולדיגר מיודדת עם בכירים בימינה ולכן הצעד שלה הפתיע לא מעט בני אדם. "אני בהחלט מעריכה ואוהבת גם את איילת וגם את נפתלי וגם את עידית סילמן שהיא חברה אישית. חשוב לי לקרוא להם שיצטרפו אלינו ונהיה יחד בימין. שלא יפסלו לכיוון יש עתיד, סער, העבודה ומרצ כי בסוף נמצא את עצמנו בממשלה לא טובה".

עם זאת לדעתה, ייתכן בעתיד שיתוף פעולה בין שתי המפלגות. "אחרי הבחירות אני קוראת לאחדות ולמצוא את המכנה המשותף יחד".

אחד הנושאים עליו היא מתכוונת לשים דגש הוא מתמודדי הנפש. "אני רואה בבריאות הנפש כתב אישום לחברה שלנו. מתמודדי הנפש לא צריכים לחשוש לומר שהם כאלה. בן משפחה שלי פתח לי את הצוהר לעולם הזה של מאה אלף מתמודדים כרוניים ועוד לפחות מאה אלף שמתמודדים עם מחלות אחרות. אני מקווה לשנות את מצבם והגיע הזמן לשים את הדברים האלה על השולחן".