ח"כ יפעת שאשא ביטון
ח"כ יפעת שאשא ביטוןצילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח"כ יפעת שאשא-ביטון, מועמדת תקווה חדשה לכנסת הגיבה הערב (שני) לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו שטען הבוקר כי "צריך לשאול את השאשאות והפאקות כיצד ישראל הגיעה למספר גבוה של מתים מקורונה".

"אני שאשא-ביטון גאה. אני גאה במקום שממני אני מגיעה, אני גאה בהורים שלי, אני גאה במסורת. הגזענות של רה"מ לא מרתיעה אותי כי ככה זה עם נתניהו – כשאת לא איתו הוא שונא אותך", אמרה חברת הכנסת לחדשות 12.

לדבריה, "זו אמירה שהיא לא מכבדת והיא נובעת מלחץ כי ראש הממשלה מבין שזה פשוט נגמר. הזלזול שלו באזרחי ישראל, בקורבנות הקורונה, הם אחד משיאי השפל של האיש הזה שנחשב פעם כראש ממשלה דגול. גם בעיצומו של משבר כל כך קשה הוא ממשיך לפלג, הוא ממשיך להסית, הוא ממשך לשסע. ולמה זה? כי הוא בלחץ. כי הוא יודע שזו סופה של תקופה".

שאשא-ביטון אמרה כי ראש הממשלה יודע מי אחראי לעלייה בתחלואה. "כשתקום ועדת חקירה כל המידע ייחשף בפני הציבור והוא יידע את האמת. זה גם מה שמלחיץ אותו. ראש הממשלה מגיב בלחץ, הוא בהיסטריה, אנחנו רואים אותו משקר, אנחנו רואים אותו רץ מאולפן לאולפן, אנחנו רואים אותו מגיע לרשות הפלסטינית כדי שתתערב במה שקורה בבחירות במדינת ישראל כי הוא יודע שזה נגמר".