בריאיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לרשת ב' הוא נשאל מהי הסיבה לשיעורי התחלואה והתמותה בישראל, והשיב: "תשאל את השאשות והפאקות, הפקה פקה והשאשא שאשא", בעודו מתייחס ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון.

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm ותקף בחריפות את שאשא ביטון: "כמי שעבד איתה בכנסת, שאשא ביטון עשתה דברים שיירשמו בדפי ההיסטוריה של ישראל, לאחר שיסכמו את המשבר הזה ויסיקו את המסקנות.

''ייכתב שהיא כנראה הייתה האשמה המרכזית לכך שהגענו ל-9,000 נדבקים ליום בגל השני. שהממשלה וכל גורמי המקצוע קיבלו החלטה לא לפתוח את המשק, לחכות עם פתיחת המשק, היא פתחה עסקים בניגוד לעמדת הממשלה".

כמו כן, האשים זוהר את התקשורת על איתרוגה של שאשא ביטון: "אם היינו מדיחים אותה בזמן, לא היינו מגיעים למספר המתים הזה. הגענו למצב בו ישראל איבדה אלפי אנשים, ולה יש קרדיט עצום בדבר הזה. לי יש חרטה אחת גדולה בקדנציה האחרונה - שלא השלמתי את ההליך ההדחה של שאשא ביטון, כי היא עשתה נזק בריאותי אדיר", והוסיף: "אמרתם בתקשורת 'כל הכבוד לשאשא ביטון', אמרתם את זה רק בגלל שהיא הלכה נגד עמדת ראש הממשלה. רק בגלל זה מחאתם לה כפיים, וגם אתם אשמים בכך שהיא לא הודחה".

כמה מזל יש לשמאל?

יו"ר הקואליציה תקף את התקשורת על יחסה לראש הממשלה נתניהו, וטען כי "בתקשורת מובילים שיח שמזמן חצה הרבה מאוד גבולות נגד רה"מ ומשפחתו. התקשורת עוינת ולא אובייקטיבית. כולם מגויסים לפגוע בסיכוי לבנות ממשלת ימין. אני מאוד מזדהה עם ראש הממשלה. יש עוינות מובנית נגד ראש הממשלה, הוא הפך להיות מטרה בלעדית של כלי התקשורת, כך שלא יוכל להמשיך לכהן כראש ממשלה. זה מעורר תסכול עמוק. לכן, כשראש הממשלה מזלזל לפעמים בדברים שאומרים עליו בתקשורת, שמצטיינת בלהציג רק את הרע, אז התגובות לפעמים הן קצת נרגנות".

חבר הכנסת התייחס בהמשך למשפטו של נתניהו שהחל: "לא יקרה שום אסון אם המשפט המוזר שנפתח נגד נתניהו ייפתח בעוד חודש. למה צריך לפתוח את זה עכשיו כדי שכלי התקשורת יעשו מזה קמפיין נגדו ונגד הליכוד? אני סומך על הדין הפלילי וגם על האזרחי, אך כשסוגיות פוליטיות חודרות פנימה אל תוך מערכת המשפט, שם כמעט באופן קבוע החלטות נופלות על הצד השמאלי של המפה. פסקת התגברות היא דבר קריטי, ולעולם לא היה לנו את הרוב הנדרש לקדם את זה".

על יריביה הפוליטיים של הליכוד, מימין ומשמאל, אמר יו"ר הקואליציה: "אני לפעמים מתקשה להאמין כמה מזל יש לשמאל. בנט וסער עושים הכול כדי למנוע את הקמת הממשלה. אני חושש שתקום פה ממשלת שמאל בתמיכתם".

מתקווה חדשה נמסר בתגובה לריאיון: "זוהר הוא השליח של נתניהו שמנסה להתנער מאחריות. ועדת הקורונה - בראשה עמדה ח״כ שאשא ביטון ביצעה פיקוח פרלמנטרי מצוין שהופקע ממנה ע"י נתניהו כבר לפני 7 חודשים. נתניהו בלחץ לקראת הקמת ועדת חקירה ממלכתית לכשלים החמורים שהתגלו בניהולו את משבר הקורונה ומנסה לברוח מאחריותו האישית למחדלים".