כך נהפוך את העסק למותג
כך נהפוך את העסק למותגצילום: יח"צ

איך הופכים עסק למותג? מהם השלבים החשובים בתהליך ואיך זה מתקשר לשיווק דיגיטלי?

איך להפוך את העסק למותג?

מיתוג העסק מצריך עבודה בשלבים, אשר יסייעו לכם להפוך את העסק שלכם לבעל מוניטין, אשר כל לקוח פוטנציאלי מכיר. כמובן שמוניטין העסק שלכם צריך להיות חיובי ואטרקטיבי והמותג צריך לשדר את התחושות הללו.

אבל גם אם אתם כבר יודעים שאתם צריכים מיתוג עסקי ומגוון פתרונות פרסום לעסקים, כדאי שתבינו קודם מה זה אומר.

בחירת שם לעסק

שם העסק הוא מושג שכדאי להקדיש לו זמן ומחשבה. זה השלב הראשון במיתוג, אשר כמעט תמיד הולך אתכם לכל אורך החיים של העסק, משקף את האופי של העסק, את האופי של הבעלים וגם במידה חלקית, את הערכים של העסק.

אם אתם מתקשים לבחור שם שמוצא חן בעיניכם, שמצליח להציג באופן מדויק את העסק שלכם ולייצג נאמנה את המוצר שהעסק שלכם משווק, כדאי להיעזר באיש קריאייטיב, שזהו המקצוע שלו.

בחירת סלוגן לעסק

סלוגן פרסומי הוא כמעט תמיד חלק בלתי נפרד מהמותג. בניגוד לשם העסק, הוא מאפשר לכם לבטא במשפט קצת יותר ארוך, את מה שהעסק שלכם יכול לתת ללקוחות.

הוא מוביל את המוצר, מתמצת את המסרים ואת החוזקות של העסק ומאפשר לכם ליצור קשר רגשי ומחייב עם הלקוחות.

עיצוב לוגו לעסק

הלוגו של העסק הופך במידה מסוימת לסמל מסחרי של העסק. הוא מופיע על מכתבים רשמיים וכרטיסי ביקור, הוא מופיע על מוצרים ואם העסק שלכם מאוד פופולרי, הלקוחות שלכם יזהו את הלוגו ממרחקים, גם כאר הוא מופיע בעולם הוירטואלי.

הגדרת קהל יעד

אבל רגע לפני שמתחילים בחלק היצירתי, בוחרים לוגו, שם, סלוגן ומשיקים קמפיין שיווק דיגיטלי, חשוב להגדיר את קהל היעד של העסק. רק כך תוכלו לבחור את הצבעים המתאימים, הפונטים הנכונים, השפה המילולית והשפה העיצובית שקהל היעד שלכם הכי מתחבר אליה.

לאחר שתעשו מחקר שוק ותבינו היטב מיהו הלקוח שלכם, מי שולף את הארנק מהכיס ולמי אתם צריכים בדיוק לשווק, תוכלו למצוא בקלות את כל השאר.

מיתוג עסקים בדיגיטל

מיתוג עסקים אמנם מגיע מעולם השיווק המסורתי, אבל הוא בא לידי ביטוי באופן מובהק גם בשיווק הדיגיטלי. כל הפרסומים של העסק שלכם, פוסטים ברשתות חברתיות, קמפיינים אינטרנטיים, דפי נחיתה ומוצרים דיגיטליים, צריכים להיות ממותגים, כדי שהלקוחות יתחברו מיידית למותג, יבינו מיד על מה מדובר וישמחו לסגור אתכם עסקה, גם אם אתם נמצאים מהצד השני של המחשב ולא מולם.

משום כך, חברות העוסקות בשיווק דיגיטלי, עוסקות גם במיתוג עסקי ברמה גבוהה במיוחד ומספקות ללקוחות העסקיים שלהן שירותי מיתוג ייחודיים לדיגיטל.

שיווק דיגיטלי במרחק קליק - לפרטים לחצו