7000 חתימות כבר יש
7000 חתימות כבר ישצילום: נעם

מפלגת נעם המתמודדת לכנסת כחלק מרשימת "הציונות הדתית", מגייסת מאות "שגרירים" שמטרתם להביא מצביעים חדשים למפלגה.

בימים אלה יושבים מאות טלפנים וטלפניות שמתקשרים למצביעים פוטנציאלים ומציעים להם לעזור למפלגה להגדיל את כוחה.

מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בסדר הגודל הזה שמנהלת רשימת הציונות הדתית. כחלק מהיוזמה, התחייבה מפלגת נעם להביא 50 אלף "חתימות" של אנשים שיבואו ביום הבחירות ויצביעו לרשימה. עד כה רשמה למעלה מ-7,000 חתימות ובמטה השטח של המפלגה מתכוונים להגיע אל היעד כבר בשבוע הבא.

"האווירה במטות השונים היא אווירה טובה מאוד", מספר רכז הסניפים במטה דוד אלרואי. "אנחנו מתקשרים לאנשים ורואים את הרצון הרב שלהם לעשות כל שביכולתם על מנת לעזור למפלגה. כל שיחת טלפון שכזו, שבה אנחנו מצליחים לגייס עוד שגריר ועוד תומך, מעניקה לי וליתר חבריי את הכוח להמשיך ולערוך עוד שיחה ועוד שכנוע".

''זה מפתיע אבל זה פשוט מצליח, אנשים מקבלים את החלטת הבחירות שלהם היום, נרשמים כמצביעי ט' ובכך יוצרים אמון גבוה של הציבור בהצלחה גורפת של הרשימה לכנסת", הוסיף אלרואי.

יו"ר מפלגת נעם וחבר רשימת הציונות הדתית לכנסת אבי מעוז: "מחמם את הלב לראות את הפעילים הרבים שהתכנסו לפעול בכל רחבי הארץ, מאילת בדרום ועד עכו בצפון. מרגש תמיד לראות בני ובנות נוער שהזהות היהודית של המדינה חשובה להם, ואשר מוכנים לתרום מזמנם ומרצם כדי לשמור עליה ולחזקה. אני רוצה להודות להם, ולכל הפעילים שלנו שעושים ימים כלילות למען המטרה החשובה הזאת, ואין לי ספק שהמאמצים הללו ישתקפו היטב ביום הבחירות".