סמוטריץ' במפגש הזום
סמוטריץ' במפגש הזוםצילום: דוברות

"בתי המדרש, החינוך, הגרעינים והישיבות הם הלב הפועם של הציונות הדתית", כך אמר יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', במפגש זום עם עשרות מנהלי גרעינים של ארגון "קרן קהילות".

לדבריו, "לציונות הדתית יש זרוע פוליטית עם שני תפקידים ברורים. להשמיע את קולה של הציונות הדתית בכנסת ובממשלה. הדגלים והערכים הגדולים שלנו ראויים למי שיישא אותם ויביא אותם לידי ביטוי בתהליכי קבלת החלטות".

"ככל שהזרוע הפוליטית הזאת חזקה גדולה יותר היא יודעת ויכולה לסייע ליתר הזרועות האחרים. זה סוג של שותפות וחלק מהשליחות שבשמה אנחנו מתמודדים. המחויבות שלנו היא אמיתית ולא לשם קולות בקלפי", הוסיף.

סמוטריץ' ציין, "יש חשיבות גדולה במפלגה ציונות דתית וככל שיהיו לנו יותר נציגים נוכל להשפיע יותר יש לנו פחות משלושה שבועות לעבוד קשה ואני קורא לכם להירתם למען המטרה המשותפת של כולנו."

עו״ד יצחק לקס יו״ר "קרן קהילות" שהשתתף במפגש הביע הערכה רבה וגדולה לפועלו ומעורבותו של בצלאל, לפני ואחרי הקלעים, בתקצוב הגרעינים בשנה זו שהובילה להעצמה של עשייתם בכל רחבי ישראל, במיוחד בתקופת הקורונה.

עוד הוסיף עו״ד לקס ואמר כי: ״קיים חיבור חזק ואמיתי בין האידאולוגיה של הגרעינים לאידאולוגיה של הציונות הדתית שבאה לידי ביטוי במחויבות עמוקה לתורת ישראל, בחיבור לעם ישראל בהיבטים החברתיים, החינוכיים והקהילתיים, ולארץ ישראל השלמה בעצם הקמת גרעיני קרן קהילות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית ב 70 ערים בישראל. לאור זאת יש מחויבות וחיבור טבעי בין חברי הגרעינים לציונות הדתית".

לברכות של יצחק לקס הצטרף מנכ"ל הקרן, ליאור ליפשיץ שהודה ליו"ר הציונות הדתית על פעילותו והסיוע הרב שלו בשנים האחרונות לגרעינים התורניים.