ציונו של ר' אלימלך מליז'ענסק
ציונו של ר' אלימלך מליז'ענסקצילום: ועד הרבנים

מידי שנה נוהרים לקברו עשרות אלפי יהודים הזקוקים לישועה, חולים, מעוכבי שידוך וזוגות המצפים לזרע של קיימא. ניסים רבים נזקפים לזכות התפילה על הציון בליז'ענסק וידועה הבטחתו כי כל מי שיעלה לקברו לאחר מותו לא ייפטר מהעולם ללא תשובה.

גם השנה למרות הקורונה צפויים לפקוד את קברו כאלף איש שקבלו אשרות כניסה לתפילה במשמרות. סדר התפילה על הציון הקדוש יחל באמירת פסוקי ספר תהילים ובחצות הלילה תיערך תפילה מיוחדת לכל הזקוקים לישועה.

להעברת שמכם לתפילה הקליקו כאן>>>

בימים האחרונים פרסם האדמו"ר מרמחסטריווקא קריאה נרגשת לתמוך באם חולה לששה ילדים המשתייכת דור אחר דור לרבי מליז'ענסק.

האם, צעירה מירושלים ואמא לשישה ילדים חשה בכאבים חדים שהופיעו לאחר לידת בתה. כשפנתה לרופא נשים נענתה כי מדובר בסימפטום מוכר לאחר לידה והוא עתיד לחלוף עם הזמן.

למרות הדיאגנוזה הפשוטה, הכאבים הלכו וגברו עד שהיא אבדה יכולת תפקודית. לאחר מסע בירורים ארוך ומייסר הגיעה תשובה מבהילה מפרופסור בצרפת שטען כי מאחורי הכאבים הכרוניים מסתתר קרע מסוכן בשריר.

ההורים שטסו בבהילות לצרפת נתקלו במפח נפש, הפרופסור סרב לבצע את הניתוח בשל המצב החמור והחשש לחייה.

בשיחה שנערכה עם האב השבור סיפר: "הילדים שלי מסתובבים אצל שכנים, אני כמעט לא מכיר את התינוקת הקטנה, הכאבים של אשתי בלתי נסבלים ואני נאלץ להביא לה כדורי הרגעה בלי הפסקה."

כעת מתברר כי פרופסור מתמחה בארצות הברית מוכן לקחת על עצמו את המשימה ולנתח את הצעירה שנקלעה לסכנת חיים.

"אחרי אינספור בירורים מצאנו מישהו שנותן תקווה, הבעיה המרכזית היא העלות של הטיפול, אין לי מאיפה להשיג סכומי כסף גבוהים כל כך, המשפחה עזרה כמה שאפשר אבל עכשיו כולם מרימים ידיים.

אני ממש מתחנן, הילדים שלי מתגעגעים הביתה לחיבוק של אמא, תעזרו לנו לטוס ולהחזיר להם אמא בריאה" ביקש בדמעות.

ביוזמה משולבת של ועד הרבנים, יעלה שליח מיוחד מארצות הברית על הציון בליזענסק ויעתיר בתפילה על כל התורמים להצלת חיי האם:

"זכות עצומה נפלה בחלקי לעזור לכלל עם ישראל ולהעביר את הבקשות על ציונו של הנועם אלימלך, אני בטוח שהרבי הקדוש לא יישאר חייב לאף יהודי ונזכה לראות ניסים ונפלאות" אמר הרב אדלר.

להעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>>