אורית סטרוק בסיור מפלגת 'הציונות הדתית' באפרת וגוש עציון

חברת הכנסת לשעבר והמועמדת מטעם 'הציונות הדתית' לכנסת הבאה, אורית סטרוק, בראיון לערוץ 7 מסיור אותו מקיימת המפלגה בגוש עציון.

"אנחנו עושים סיור בעקבות המערכה על שטחי C, מערכה שמתנהלת כמעט במעמד צד אחד. להם יש תכנית ברורה, מתוקצבת מאורגנת ורשמית שמטרתה המוצהרת היא לכבוש את השטח ללא ירייה אחת ולכן זה נקראה 'המלחמה השקטה', ללא ירייה, ללא הסכם וללא מחויבות, פשוט לכבוש את השטח בכוח הזרוע", אומרת סטרוק.

"המערכה הזו מתנהלת במעמד צד אחד ואנחנו נחושים להכניס את מדינת ישראל בשתי רגליים לתוך המערכה הזו. הגענו לכאן כדי לעמוד מקרוב על האלמנטים שבהם מדינת ישראל צריכה לנקוט כדי לנצח במערכה הזו שלא מסובך לנצח בה אם רק רוצים. הבעיה היא שאם לא רוצים לא משתדלים ולא נערכים אי אפשר לנצח".

בדבריה היא מדגישה כי "זו המערכה על גבולות הארץ, שלא תקום כאן מדינה פלשתינית דרך הרגליים, מערכה על הביטחון של הישובים שלנו וגם על הישובים בישראל הקטנה שיהיו בסכנה גדולה אם תקום כאן מדינה פלשתינית. זו המערכה על ארץ חיינו".

חברת הכנסת לשעבר סטרוק מבהירה כי סוגיית ההתיישבות הצעירה תהיה במרכז המו"מ הקואליציוני. דרישה זו, היא אומרת, נמצאת מזה כשנתיים בסט הדרישות של מפלגתה והיא הוצגה כבר במו"מ לכנסת ה-21. "מבחינתנו זה תנאי בל יעבור בכל מו"מ קואליציוני. אי אפשר להזניח את הנושא הזה".

"חשוב לנו מאוד מאוד שאחרי הבחירות תקום ממשלת ימין, ומה שאנחנו מזהירים מפניו הוא שקולות ימין יגיעו בשמאל כי מפלגות ימין יקימו ממשלה עם השמאל. אנחנו מחויבים לממשלת ימין בלבד וקוראים להצביע רק למי שיהיה רק בממשלת ימין", אומרת סטרוק המזכירה כי גם בנט וגם סער אומרים כבר כעת שאינם שוללים קואליציה עם יאיר לפיד ומכך מובן אנה מועדות פני מפלגותיהם.