252 - משתתפת משתפת בחוויה ובהתקדמות

"שמעתי על פרויקט 252 ולא רציתי להיכנס", מספר בכנות הללי גאלדור ממנויות פרויקט 252. "הייתי כבר אצל מאמנים אישיים שונים והרגשתי ש'אני יודעת' אבל אחר כך פגשתי את הפרויקט שוב בערוץ 7 - והחלטתי לנסות".

"דווקא העובדה שזה לא מאמן אישי - מצאה חן בעיניי", ציינה. "אני בוחרת מה ללמוד ומתי ונמצאת באווירה מיוחדת. זה שיש כל שבוע את הסדנאות, משחקי ההיכרויות והשו"ת כל שלישי בוואטסאפ - כל זה יוצר אווירה וגורם לנו לחשוב על כל מיני דברים. השבוע היתה שאלה: 'ממה אני מפחדת מחתונה?'. אם השאלה לא הייתה עולה - לא הייתי מתעסקת איתה".

"כשאתה רווק יש את הלחץ הזה של 'בקרוב' עד שנמאס לך לשמוע את זה", אומר גבי דניאל, מנהל התוכן של פרויקט 252. "בפרויקט 252 נוצרה קהילה תומכת וברגע שאתה יודע שיש לך סביבה מנצחת שמחזקת לך את הביטחון - זה נותן פוש. כל יום רביעי ביום השיעור – החבר'ה נזכרים שהם רווקים ועושים את הצעד קדימה".

"לא מזמן חתכתי קשר בדייט שני כי חשבתי שהבחור 'מרובע' ולא מתאים לי", מספרת הללי. "אבל בזכות סדנה של גבי בפרויקט החלטתי לתת עוד צ'אנס לבחור. שלחתי לו הודעה, דיברנו והבנתי שלא הבנתי את הבחור באופן נכון. בסוף לא נפגשנו שוב מסיבות אחרות, אבל למדתי להיפתח יותר בדייטים".

"הפרויקט חשוב גם למי שמתארס כי לומדים איך להתנהל בצורה נכונה בתוך זוגיות", מוסיף דניאל.

"לא לימדו אותנו את זה לעומק בישיבה, באולפנה. יש בפרויקט תובנות מטובי המאמנים שלפעמים אתה שומע אותן וזה פותח לך את העיניים. ב"ה, יש לנו מעל 35 חתונות של חברי וחברות הפרויקט שמשתפים, שואלים ולומדים. אנחנו כאן כדי לגרום לכמה שיותר חתונות בעם ישראל".

להצטרפות ללימוד בקהילת פרויקט 252 לחצו כאן >>