הרב דרוקמן: "יש הרבה דתיים לאומיים אבל מפלגת ציונות דתית יש אחת"

לקראת הישורת האחרונה, שבועיים לפני הבחירות, פתח הבוקר זקן רבני הציונות הדתית וראש מוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן שליט"א יחד עם יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ את מסע הרבנים הגדול בישיבות הציונות הדתית.

מאות תלמידי ישיבת שבי חברון קיבלו בהתרגשות רבה, בשירה ובריקודים את השניים לאחר שהחלו את המסע בישיבה בעיר האבות.

משם המשיכו הרב דרוקמן וח"כ סמוטריץ' למדרשת שירת חברון בקרית ארבע ונפגשו עם עשרות מבנות המדרשה.

במסגרת המסע במוסדות הציונות הדתית 'יחרוש' ח"כ סמוטריץ׳ את מדינת ישראל לאורכה ולרוחבה, מצפון ועד דרום, ויחד עם בכירי הרבנים של הציונות הדתית יפגש עם אלפי תלמידים ברחבי הארץ רגע לפני יציאתם לחופשת ״בין הזמנים״ במהלכה יתקיימו הבחירות הגורליות לציונות הדתית ולימין כולו.

הרב דרוקמן שוחח עם התלמידים בישיבת שבי חברון ואמר "צריך לדאוג שמדינת ישראל תהיה יהודית. בידינו להכריע שמדינת ישראל תתנהל כמדינה יהודית. הציונות הדתית היא הנשמה של המדינה. היא מביאה את את זה לידי ביטוי בכל תחומי החיים והכל ברוח התורה. זוהי דרכה של רשימת הציונות הדתית. ברוך ה' יש כיום הרבה ציונים דתיים בהרבה רשימות אבל אנחנו מדברים לא ציונים דתיים שפועלים כפי שפועלים באופן אישי אלא על רשימה של ציונות דתית ולכן אנחנו ממש מצווים לתת את כוחנו לרשימת הציונות הדתית ולהבטיח שהדגל הזה, דגל הציונות הדתית יהיה מורם."

יו"ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוסיף ואמר "פתחנו את מסע הישיבות הבוקר בישיבת שבי חברון של הציונות הדתית בהובלה של מורנו ורבנו הרב דרוקמן שליט"א. פה בבתי המדרש האלה בעולם התורה הגדול, בלב הפועם של הציונות הדתית הכל מתחיל ולכאן הכל מתכנס. עולם התורה, עולם החינוך הגדול בעזרת ה' יתגייס ויתן את אותותיו להצלחת הציונות הדתית בבחירות הקרובות ולהקמת ממשלה ימנית שתעשה המון טוב לעם ישראל, בארץ ישראל ועל פי תורת ישראל."

יעל אראלי, מנכ''לית פורום המדרשות, אמרה "משהו קדוש מתחיל. עולם התורה לנשים חייב הרבה תודה לבצלאל סמוטריץ' על הערכים שלו, לקשר הרצוף איתנו, לזמינות ולמאמצים הגדולים לסייע. אני שמחה ומודה לבצלאל על מה המשימה שהוא לקח על כתפיו ואני שותפה לו."