ריקן הערב מול בית"ר. לא חוגג
ריקן הערב מול בית"ר. לא חוגגצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

האלופה שוב כאן. בעוד מספר ימים יחזרו המונים אל אצטדיון בלומפילד המחודש, כאשר אלה יגיעו להופעות המוזיקליות שיתקיימו בשטח הפתוח של האצטדיון. מספר ימים אחר כך, יחזרו גם האוהדים למגרשים, כאשר היום הצביעו רוב קבוצות הליגה על אישור מתווה חזרתם של עד 1,500 אוהדים למשחקי הכדורגל השונים, בהתאם לגודל האצטדיון.

הערב (שני) התקיימה בבלומפילד החזרה הגנרלית כשהאלופה בשנתיים האחרונות, מכבי ת"א, סיפקה הצגה של ממש על כר הדשא.

הצהובים מת"א הביסו את האורחת מהבירה, בית"ר ירושלים המפורקת והחבולה בתוצאה 1:4 ועלו לראשונה העונה אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל.

מכבי, שפתחה את העונה רע מאוד, פיטרה את מאמנה היווני דוניס ומינתה את וואן לואן ניצלה את הגנת בית"ר החלשה בכדי לכבוש שלושה שערים כבר אחרי 53 דקות, ושער מצמק של מיכאל אוחנה בדקה ה-70 נענה מיד כעבור 6 דקות בשער נוסף של מכבי שקבע את תוצאת המשחק - 1:4 חד צדדי לחלוטין.

בית"ר שלא הצליחה לכבוש בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה מול מכבי תל אביב, אמנם כבשה מולה הערב, אך ההפסד שלה הערב מרחיק אותה משמעותית מהעפלה לפלייאוף העליון. נדמה שרק נס במצבם יעזור להם עוד העונה.

מכבי? זו כבר עם רצף של תשעה ניצחונות ליגה וסך הכול 16 משחקים ללא הפסד. הניצחון הערב מעלה אותם חזרה אל פסגת טבלת ליגת העל בכדורגל, לראשונה העונה, כשעיקר הקרדיט מגיע למאמנה ואן לוון, שמאז מונה למאמן הראשי צברה מכבי 37 נקודות מ-39 אפשריות וספיגה של חמישה שערים בלבד. ככה נראית אלופה.