הפוליטיקאים מבטיחים - האירופים צוחקיםישראל שלי

על רקע החלטת בית הדין הפלילי בהאג לפתוח בחקירה נגד ישראל, יוצאת הערב (שלישי) תנועת ישראל שלי בקמפיין חדש תחת הסלוגן "כשהאירופאים צוחקים - אנחנו בוכים".

הקמפיין יחשוף את התערבות ממשלות אירופה בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל באמצעות מימון ארגונים ישראליים הפועלים לשנות את מדיניות הממשלה בשורה של נושאים.

בסרטון הפותח את הקמפיין, נראים פוליטיקאים ישראליים באמירות שונות הקשורות לענייני מדיניות פנים של ישראל, כשלאחריהן דמויות של דיפלומטים זרים צוחקים ומגחכים על ההצהרות שהושמעו על ידם.

כך בני גנץ נראה בסרטון אומר "נפעל להחלת הריבונות בבקעת הירדן", ומיד לאחר מכן האירופאים צוחקים.

רה"מ נתניהו אומר בסרטון: "אנחנו נלחם על האמת עד שנבטל את ההחלטה השערורייתית הזו" (בהתייחס לבית הדין בהאג), כשלאחריו, שוב האירופאים צוחקים.

פתלי בנט אומר בסרטון: "מי שמנסה להפוך את חיילי צה"ל לפושעי מלחמה ועוד במימון זר אנחנו צריכים לעצור אותו ועכשיו", והאירופאים צוחקים עליו.

לפיד אומר: "מותר למדינה להרחיק את שוברים שתיקה מבתי הספר", והאירופאים - צוחקים. וכך גדעון סער, שאומר שהוא "יוביל תוכנית מערכתית להשלטת חוק וסדר בכל רחבי ארץ ישראל", והאירופאים, שוב צוחקים.

בנוסף, הקמפיין עולה עם אתר מיוחד ובו מידע רחב על אופן ההתערבות של ממשלות אירופה באמצעות ארגונים ישראליים.

לדברי שרה העצני כהן, יו"ר ישראל שלי: "הגיע הזמן לעצור את ההתערבות האירופית הזרה בענייניה הפנימיים של ישראל. יחד עם כסף זר ומימון מאסיבי של ארגונים ישראליים - האירופאים משפיעים על סדר יומה של מדינת ישראל בהתערבות בוטה וגסה בריבונותה של ישראל. זה טירוף שלא היה מתקבל בשום מדינה אחרת. אנחנו אומרים לממשלות אירופה - ישראל היא לא קולוניה שלכם".