חולון הערב מול הטורקים
חולון הערב מול הטורקיםצילום: FIBA.BASKETBALL

הפועל חולון לא עוצרת. אחרי שעלתה שלב לראשונה בתולדותיה במפעל ליגת האלופות של פיב"א, מפעל הכדורסל השני בחשיבותו באירופה, הערב (שלישי) עשתה חולון צעד משמעותי בדרך לשלב הבא, שלב הטופ-8 של המפעל האירופי היוקרתי.

היה זה כאשר זו ניצחה בטורקיה את טופאש בורסה המקומית בתוצאה 93:81 ועלתה למאזן של 2 ניצחונות ואפס הפסדים בשלב הבתים השני של המפעל.

כמו הניצחון הקודם בשלב הנוכחי, גם הניצחון הערב הושג כאמור במשחק חוץ, מה שנותן לחולון יתרון גדול לקראת יתר המשחקים שנותרו בשלב הבתים השני כאשר אלה ישחקו שלושה מארבעת משחקיהם הנותרים באולמם הביתי, היכל הטוטו בחולון, לעיניי קהל אוהדיהם, דבר אשר יהווה עבורם דחיפה של ממש ויתרון גדול מול כל יתר הקבוצות האורחות.

דווקא הטורקים המקומיים הם אלה שפתחו טוב יותר את המשחק הערב מול חולון כשלאחר 10 דקות הובילו עם 17:25.

אך אז התעוררו הזרים המעולים של חולון - טיירוס מגי, מיילס והאריס. 9 נקודות תוך שתי דקות של מגי ומיילס שהחלים מקורונה קבעו יחד מהפך והאריס הצטרף בדרך לריצת 12:0. להפסקה ירדו השתיים בשיוויון 45:45.

הרבע השלישי נפתח בסערה של חולון אך הטורקים לא נתנו להם להתרחק יותר מדי ולרבע האחרון והמכריע ירדו האורחים מישראל כשהם מובילים בהפרש בן 4 נקודות בלבד, 72:68.

מגי היה בלתי ניתן לעצירה מחוץ לקשת ועם הגנה חזקה שלא ספגה במשך 3 דקות מפתיחת הרבע האחרון, הלך ההפרש ותפח וכבר הגיע לדו-ספרתי עם 83:70. בסיום זה נגמר עם 93:81 חשוב מאין כמותו שמקרב את חולון לעשות היסטוריה כבר בפעם הראשונה בשלב הבתים השני של המפעל היוקרתי.

קלעו לחולון: מגי 25, ג'ונסון 22, האריס 21, מיילס 16, וורקמן 5, בורדיון 4.