ההגרלה הגדולה של מועדון 'ערוץ 7
ההגרלה הגדולה של מועדון 'ערוץ 7צילום: ISTOCK

בעולם צרכנות רווי אינטרסים ומחירים הנקבעים על פי גחמות היצרנים, ראוי שיהיה מי שיעמוד על המקח וישיג עבור צרכני הקצה את המחירים הטובים ביותר עבור השירותים והמוצרים שהם רוכשים.

בדרך כלל, הצרכן עומד לבדו מול גופים מסחריים גדולים ונאלץ לשלם את המחיר הנדרש ממנו כדי לקבל את השירות או המוצר שהוא צריך. לא עוד. כעת, הציבור הדתי לגווניו מאחד את כלל צרכנו תחת קורת גג אחת: מועדון הצרכנים - מבית ערוץ 7.

במסגרת המועדון, יינתנו הנחות משמעותיות עבור שירותים ומוצרים במגוון רחב של תחומים: בריאות, תרבות, פנאי, ספרי קודש ושירותים שונים לצד הפקת תכני פרימיום ומשדרים שיהיו פתוחים לחברי המועדון בלבד.

"הגיע הזמן שהציבור הדתי ירים את הראש", אומר משה איילון, מנהל מועדון 'ערוץ 7.

"עד היום התרגלנו שמה שמוכרים לנו - אנחנו לוקחים, לא מתווכחים על מחיר ומתפשרים לפעמים על איכות - כי חשובה לנו הכשרות, למשל.

עכשיו, בע"ה, כל זה הולך להשתנות. המצטרפים ל'ערוץ 7' יקבלו את העסקאות הטובות והמותאמות ביותר לציבור הדתי - בזמן שאנחנו נעשה את המשא ומתן הגדול מול הגופים הגדולים במשק. אני חושב שחברות גדולות כבר מתחילות להבין שהם לא מתעסקות מול צרכן פרטי אחד - אלא עם מסת צרכנים גדולה בה חברים כל גווני הציבור הדתי שלנו".

בימים הקרובים יערוך מועדון 'ערוץ 7' הגרלת ענק במטרה לעודד את הציבור להצטרף למועדון ובכך להגדיל את כוח הקניה המשותף.

לרשימת הפרסים המלאה ולהצטרפות להגרלה לחצו כאן >>