הפוסט של יוסי דגן
הפוסט של יוסי דגןצילום מסך

במועצה האזורית שומרון דוחפים קדימה את מבצע החיסונים. ראש המועצה יוסי דגן הודיע בפוסט בפייסבוק כי הישובים המובילים במספר המתחסנים יתומרצו בפרסים בשווי עשרות אלפי שקלים, ובנוסף תתקיים הגרלה שהמשתתפים בה הם תושבים שהתחסנו ומתחסנים בשבוע הקרוב.

בפרס הראשון יזכה היישוב שיציג את מספר המתחסנים הגבוה ביותר ביחס לכמות התושבים. הסכום יעמוד על סך של 12,000 ש''ח וישמש את תושבי היישוב בקיץ.

היישוב השני יזכה בחבילת אבזור לחדר הנוער בשווי של 7,000 ש''ח ואילו היישוב השלישי יהנה מ-3000 שח לפעילות גיל הזהב ביישוב.

בנוסף הבטיח ראש המועצה יוסי דגן כי זוגות שיציגו תעודת מתחסן וישתפו את הפוסט של ההגרלה בפייסבוק, יכנסו להגרלה ויוכלו לזכות בחבילת שי מפנקת בשווי של 3500 ש''ח הכוללת שני לילות אירוח בצימר בשומרון, כולל ארוחות בוקר, ערב זוגיות וכרטיסים להופעה בטוינס בר ביקיר.

בנוסף יזכה הזוג במארז יין בשווי של 700 ש''ח. עד כה זכה הפוסט ל-1500 לייקים ולמעלה מ-1500 שיתופים ו-2500 תגובות.

ראש המועצה יוסי דגן אמר כי החיסונים הוכיחו מעל לכל ספק כי הם מצילים חיים ומורידים את ההדבקה. "המטרה הראשונה שלנו היא להציל חיים ועכשיו יש לתושבים שהתחסנו או לאלו שמתכוונים להתחסן הזדמנות גם לשמור על החיים שלהם ושל השכנים והמשפחה שלהם וגם לזכות בהטבות מפנקות תוצרת השומרון.

''חולי ומבודדי השומרון נעטפו עד היום בכח הערבות הקהילתית של ישובי השומרון, וכעת אנו עוברים שלב כדי לנצח את המגיפה. אנחנו קוראים לכולם - לכו להתחסן", הוסיף דגן.

מתחם חיסונים בשומרון
מתחם חיסונים בשומרוןצילום: דוברות