אלון דוידי באולפן ערוץ 7

9 ימים לבחירות: אלון דוידי, מס' 3 ברשימת 'ימינה' לכנסת מגיע לאולפן ערוץ 7 ומגיב לניסיון מצד ראש הממשלה להחליש את נפתלי בנט ומפלגת ימינה.

"נתניהו פוחד, רוצה את הדתיים הלאומיים קטנים, מה הוא צריך עכשיו שר ביטחון דתי לאומי, שר אוצר דתי לאומי? ראש ממשלה דתי לאומי, שמענו כבר את נתניהו לפני הבחירות אומר שהוא ימין על מלא ובסוף מקים ממשלה עם ברק, לבני, לפיד, גנץ. מי לא? נתניהו רוצה ריבונות, הסדרת מאחזים, פסקת התגברות ומה הוא עושה אחרי הבחירות. הערבון הטוב ביותר למצביעי ימין זה 'ימינה'".

אנחנו משוחחים רבות עם אנשי הליכוד שטוענים שמדינת ישראל היא מקום הראשון כרגע בעולם במספר המתחסנים, מישהו אחר היה יכול להביא את עם ישראל להישג כזה?

"עמ"י עבר שנה קשה מאוד, אני לא רואה את זה רק בעיר שלי, אלא בכל מקום שאני מסתובב. מעל 100 אלף עסקים שנסגרו.. רואים את כל הבלאגן במערכות החינוך ויש המון תלמידים ממשפחות מוחלשות שאנחנו לא יודעים איזה פערים יצרה השנה הזאת. התקופה הזאת הראתה את החולי של ממשלת ישראל- מתווכחים אחד עם השני. ממשלת ישראל מייצגת ממשלת חידלון, אנחנו נקים ממשלת ימין- על מלא, שלא מדברים ימין רק לפני הבחירות אלא פועלים גם אחריהם"

זה לא סוד שנתניהו חיזר אחריך שנים ארוכות לשריון בליכוד, בסוף אתה מוצא את עצמך היחיד מהפריפריה בימינה.

"אנחנו מפלגה קודם כל של ביצועיסטים, בנט כיזם ושר ביטחון מצוין, איילת שקד שהייתה השרת משפטים הטובה ביותר, אנשים מצוינים שבאים לעשות טוב לעם ישראל".

איזו ממשלה אתה רואה אחרי הבחירות?

"פורים כבר נגמר. יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה כיון שהוא מהשמאל ורוב המנדטים נמצאים בימין. יש לי הערכה לנתניהו אבל צריך להחליף אותו, גם אני החלפתי מישהו בשדרות והפכתי את העיר ממשבר להצלחה".

בנט לא יסכים לעשות רוטציה עם לפיד?

"אנחנו לא נשב עם מישהו שנתניהו לא ישב איתו. די עם ההטפות מוסר ממנו. אני שומע את ההבטחות שלו לפני הבחירות ורואה איך הוא מתנהל אחריהם. אין ספק שנתניהו לחוץ מההתחזקות שלנו. וזה לכבוד לדתיים הלאומים ולאזרחי מדינת ישראל כיון שהם יודעים שאנחנו לא נעמוד מהצד, אנחנו לא נהיה מפלגה קטנה שמחבקים אותה לפני הבחירות ואז שמים אותם כשרי המדע לאחר הבחירות".

בנט יסכים לרוטציה עם לפיד?

"לא תהיה לא רוטציה ולא מוטציה. היחיד שעושה את המטבוחות האלה זה נתניהו"

בוודאי שמעת את ההתבטאות של ליברמן ש'ניקח את החרדים ונזרוק אותם למזבלה'?

"אני בא ממשפחה שיש בה חילונים, דתיים וחרדים. זה בושה להשתמש בשפה הזאת. השפה הזאת מייצגת שנאה, פוליטיקה של החרמות. אנחנו אוהבים את כולם. ובעז"ה כולם יהיו תחתינו בממשלה שנקים".

איך מגיבים בשדרות לעזיבה שלך?

"ברמה האישית זה מאוד מורכב אצלי מכיוון שבמשך שבע שנים לקחתי את שדרות מעיר של שבר ומשבר וביחד עם התושבים הפכנו את זה לעיר של הצלחה. זה מה שאני רוצה לעשות גם במדינה. בכל מקום שאהיה אפעל למען העיר שדרות".