נתניהו בגוש עציון
נתניהו בגוש עציוןצילום: דוברות מועצת גוש עציון

העיתונאי עקיבא נוביק מתאגיד השידור ''כאן'' סיפר היום (ראשון) על הנעשה מאחורי הקלעים של ביקור ראש הממשלה נתניהו בגוש עציון.

נתניהו הגיע לקיבוץ כפר עציון כחלק מקמפיין הליכוד בניסיון להגדיל את מאגר הקולות שלו. בהודעת וואטסאפ שהופצה לקראת הביקור נאמר כי לשכת ראש הממשלה מחפשת 3-4 בני אדם שמתכננים להצביע ימינה, ומסכימים להיפגש עם נתניהו.

המטרה היא לשכנע את אותם מצביעים שכדאי לתמוך בליכוד ואף לצלם אותם מודיעים על עזיבת ''ימינה'' של נפתלי בנט.

לדברי נוביק, נתניהו הגיע למתחם ה"לולים" הנקרא גם שכונת היובל של כפר עציון ונחשב למעוז של מפלגת ימינה לאחר שאיילת שקד כשרת משפטים הסדירה את המקום.

''נתניהו הגיע ופגש נערים לשיחת שכנוע. כנראה שלא הצליחו לגבש 3-4 שיגידו שהם עוברים מימינה לליכוד, כי לא פורסם סרטון כזה עד לרגע זה. האם הנערים השתכנעו?''.

נוביק סיפר על נער אחד שהסכים לצלם סרטון אך ממש לא השתכנע. ''ראשון יצא אליה, תושב אלעזר, שהכריז שנתניהו לא שכנע אותו. ואז פרסם נתניהו סרטון עם עמית, שנראה בחור עם דעות (וזרועות) מוצקות, וגם הוא יודע למי להצביע. הבעיה- עמית עדיין לא בן 18, כך שאינו יכול להצביע מחל גם אם ירצה, ובטח שלא עבר מאף מפלגה''.

יועץ ראש הממשלה טופז לוק צייץ בטוויטר שאותו עמית הוא בעל זכות הצבעה, אולם מורתו של עמית כתבה בעצמה בטוויטר שהוא עדיין לא בן 18. ''העלילה מסתעפת כשטופז לוק, ממפיקי הסרטון, מתעקש שאני טועה ושעמית בהחלט מצביע. ואז המורה של עמית מעמידה את טופז על טעותו''.

נוביק המשיך: ''לו רק היה טורח טופז היקר לברר את הפרטים 'לפני' הצילום, הוא היה מגלה שעמית נולד בחודש סיוון תשס״ג, ויהיה בן 18 רק בעוד שלושה חודשים, והפאדיחה היתה נחסכת. ניחא, תמיד אפשר להתגאות בכך שעמית יצביע בבחירות החמישיות''.

נתניהו: אני נודר שאם תצביעו לי הפעם נסדיר את המאחזים