אהוד סטודניה
אהוד סטודניהצילום: ערוץ 7

ייעוץ המשכנתאות נכנס לשוק ההלוואות לפני כ-13 שנים וחולל מהפכה בכל הנוגע ללקיחת משכנתא מהבנקים.

"כשלקחתי משכנתא לפני 25 שנים - שילמתי אותה ורק אחרי הרבה שנים גיליתי שהפסדתי הרבה כסף בגלל חוסר ידע", מספר אהוד סטודניה, מנכ"ל 'משכנתא חכמה בעצמך'.

עלות מיחזור משכנתא אצל איש מקצוע יכול לנוע בין 7000 ש"ח ליותר מעשרת אלפים ש"ח. אך מסתבר, שאפשר לעשות את זה לבד בעזרת הקורס הדיגיטלי שפיתח סטודניה. הקורס 'משכנתא חכמה בעצמך' - מאפשר לכל המעוניין למחזר את המשכנתא לבד, בשיטת 'עשה זאת בעצמך''

הקורס היה פתוח לאחרונה ללא עלות, למשך שלושה ימים וגרר הצלחה גדולה.

כאלף אנשים הורידו את הקורס ונהנו מההדרכות ומהמחשבון הייעודי לחישוב משכנתא", מספר סטודניה.

"היו אנשים שעברו על הקורס ביום אחד ופנו אלינו כבר עם שאלות בנושאים הקשורים למשכנתא: האם כדאי למחזר או לא. הסברנו שכל מי שלא לקח משכנתא בשנה האחרונה - רוב הסיכויים שהמשכנתא שלו צריכה מיחזור.

להורדת הקורס בחינם לחצו כאן>>

הייתה גם התעניינות לגבי קנסות יציאה והסברתי שקנס יציאה לא אמור להפחיד כי הרווח גבוה הרבה יותר לאורך זמן מקנס היציאה".

בעקבות ההצלחה משחרר סטודניה את הקורס למשך שלושה ימים נוספים, לכולם, ללא עלות.

למה למחזר משכנתא דווקא עכשיו?

"כעת זאת הזדמנות שאיננו יודעים עוד כמה זמן היא תמשך. הריביות נמוכות כעת, אך המצב עשוי להשתנות. גם ב-2015 הייתה תקופה ארוכה של ריביות נמוכות ותוך חודש וחצי הכדאיות נעלמה למשך תקופה של שנים, שבהן כבר לא היה כדאי למחזר משכנתא.

כעת ההזדמנות גדולה בגלל הריביות הנמוכות וגם בזכות הוראת בנק ישראל שהורה לבנקים לאפשר ללוקחי המשכנתאות לקחת עד שני שליש מהמשכנתא בריבית הפריים, הנמוכה יחסית".

הקורס כולל עשרה שיעורים שבהם סטודניה, מומחה למשכנתאות, מלמד כיצד ניתן למחזר לבד את המשכנתא.

"לא צריך ידע כלכלי או פיננסי", אומר סטודניה. "רק שעה וחצי ללמוד את הדברים - וזהו. אתה יושב, לומד, עושה הכל מהבית ומגיע לבנק רק לחתום. בנוסף, אפשר לשאול את הצוות שלנו באופן ישיר את כל השאלות שעולות בתהליך מחזור המשכנתא - ומקבלים תשובות מהצוות המקצועי ביותר בתחום, ככה שגם נהנים מייעוץ מקצועי כדי למנוע טעויות".

הקורס של 'משכנתא חכמה בעצמך' בשיתוף 'קרתא' מופץ כשירות לציבור למשך שלושה ימים נוספים ללא תשלום. לאחר מכן הוא יימכר בעלות של 1700 ש"ח. מהרו להוריד את הקורס ולהתחיל לחסוך .

להורדת הקורס בחינם לחצו כאן>>