101 חוויות
101 חוויותצילום: קובי פינקלר

אילת נפתחת לקהל התיירים ובחינם. לא יאומן אבל לנופשים בעיר מגיעות 101 חוויות ללא תשלום.

בכל יום, כמעט בכל שעה יהיה ניתן למצוא מגוון של דברים לחוות. הספורטיביים יוכלו להצטרף לריצה מודרכת לאורך מסלול של 5 ק"מ ברחבי העיר, לקחת חלק בסדנאות היפ הופ או קפאורה לכל המשפחה או להירגע עם תרגולי יוגה ופילאטיס מול הים.

אילת חופים
אילת חופיםצילום:קובי פינקלר

מי שיהיה מעוניין לפתח את הצד האמנותי שבו, יוכל לעשות זאת בסדנאות צילום או עריכה בסמארטפונים, רישום בפחם, משחקי אימפרוביזציה, סדנת סריגה או סיור אמנות מקומית מודרך. חובבי הטבע יוכלו לצאת אל סיורי עששיות בפארק הצפרות המחודש, או לצאת לטיולים מודרכים במדבר. ומי שרק רוצים לחוות קצת תרבות חיה, במקום דרך הזום, יוכלו להגיע לצפות במופעי תיאטרון רחוב, אמני אש ואקרובטיקה, סיור אוזניות קצבי ברחבי העיר או מוזיקת DJ בטיילת.

אם כל החוויות האלה פתחו לכם את התיאבון, אפשר להשביע אותו בסיורי טעימות קולינריים שיתקיימו בעיר, בין בתי אוכל מקומיים. כן גם הסיור הזה ללא תשלום. הכל ברחבי אילת, במהלך חול המועד פסח ועוד סוף חודש אפריל. ללא עלות, חלק מהחוויות בהרשמה מראש.

והיכן לנים אחרי כל אלו?

במלון סוליי אילת שהפך למלון בוטיק

אחרי חצי שנה של עבודות ושיפוצים, 73 חדרי מלון סוליי באילת , הפכו לחדרי בוטיק מפנקים ויוקרתיים בעיצוב חדשני, מתוכם 12 ג'וניור סוויטס וחדרי דה לקס מובחרים, חוויה של שירות, אירוח וקולינריה בלתי נשכחת. גם הבריכה קיבלה מתיחת פנים ואפילו בר המשקיף על הבריכה הותקן לטובת האורחים.

בריכה בסוליי
בריכה בסולייצילום:קובי פינקלר

יודעי דבר אילתים מספרים שחדר האוכל לארוחות הבוקר בסוליי נחשב למקום מספר אחת לארוחות בוקר בעיר. בניגוד למה שמקובל בחדרי האוכל במלונות הגדולים המקום הוא אינטימי וקטן. בנוסף לבופה, תוכלו לבחור מהתפריט אחת מתוך חמש-עשרה האופציות שמוצעות כחלק מארוחת הבוקר. גם את הקפה מכינים ומגישים לפי הזמנה כמו בבית הקפה השכונתי.

לפרטים נוספים: אתר אילת פלוס