ראשי יהדות התורה
ראשי יהדות התורהPhoto by Shlomi Cohen/Flash90

שישה ימים לבחירות, וביהדות התורה מביעים חשש ודאגה מפני מה שהם מכנים "שאננות קשה הפושה בקרב קבוצות בציבור החרדי שעדיין לא הפנימו את גודל השעה הקריטית ואת חובת השעה".

תחת הכותרת המופיעה בשני הומונים החסידיים 'המבשר' ו'המודיע' "דאגה רבה מפני שאננות הפושה בקרב חלקים בציבור החרדי", טוענים הבכירים במפלגה כי למרות הטענות על אירועים כאלה ואחרים במהלך השנה האחרונה כלפי הנציגות החרדית, בסופו של יום, הצבעה ליהדות התורה היא הצבעה על שימור צביון ולא לטובתו של מאן דהוא.

"כשלא יתייחסו לאדם חרדי בביטוח הלאומי בגלל שהוא חרדי, כשיפלו לרעה את הילדים החרדיים עם תקציבי חינוך ואינספור דברים אחרים – היחידים שידאגו להם הם חברי הכנסת יהדות התורה", אמרו במטה המרכזי ביהדות התורה.

"אף אחד אחר לא יעזור בשעות הקשות. לא נתניהו ולא מפלגות ימין כאלו ואחרות. הגזרות של לפיד המגולמות במצע 'יש עתיד' כבר מהבהבות ואם לא נעשה כל שבכוחנו כדי להביא לנציגות חרדית גדולה במיוחד בכנסת הבאה, זאת עלולה להיות בכייה לדורות".

בדבריהם התריעו כי כוחה של יהדות התורה יכול להשתנות דרמטית על חודם של עשרות קולות. "לפעמים קול בודד יכול להכריע מערכה שלמה וראינו את בשלש המערכות האחרונות כשיהדות התורה הפסידה את המנדט השמיני על חודם של עשרות קולות".

"מנדט נוסף יכול למנוע חקיקה אנטי דתית, יכול לקדם חקיקה דתית, יכול לגרום להרכב שונה לחלוטין של הקואליציה והממשלה. האחריות המוטלת על המצביעים היא אדירה, וחשוב שכולם יבינו את זה ויצאו להצביע כדי למלא את החוב הקדוש ולממש את הזכות שניתנה לנו להשפיע על כלל ישראל".