הרב לבנון, רגב ודגן
הרב לבנון, רגב ודגןצילום: רועי חדי

כלי התחבורה החדש שהגיע רק לפני חודשיים לישראל, "רכבת על גלגלים", יבצע את הניסוי הראשון שלו בשומרון.

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה לראש מועצת שומרון יוסי דגן כי בתוך כחודשיים יהיה ניתן ליהנות מכלי התחבורה החדש המדמה רכבת, ויוביל נוסעים מתל אביב לתפוח ולמעשה יחבר בין השומרון לתל אביב.

ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "זהו מהלך מהפכני והיסטורי, השומרון יהיה הראשון לנסות את כלי התחבורה החדש שלמעשה יחבר את השומרון למרכז הארץ ויקל על הנוסעים. זהו מהלך שצפוי להגדיל אף יותר את האטרקטיביות של ישובי השומרון למגורים ויביאו אותנו ליעד: מיליון תושבים בשומרון".

שרת התחבורה עם "רכבת על גלגלים"
שרת התחבורה עם "רכבת על גלגלים"צילום: משרד התחבורה

דגן הודה לשרה מירי רגב וציין את המהפכות הרבות שעשתה עבור ההתיישבות, הן בתחום התחבורה והן בתחום התרבות. "מירי היא ידידה אמיתית של ההתיישבות". דגן העניק לה את אות "יקירת השומרון" בפני הנהגות הישובים שהשתתפו בכנס שערכה המועצה.

שרת התחבורה מירי רגב: "המהפכה של תשתיות ותקציבים לחבל ארץ זה מהווים המשך של פעילותי כשרת התרבות בהקמתי את קרן הקולנוע שומרון לראשונה וכן עשרות מתקני ספורט ותרבות כאן ביהודה ושומרון זאת כחלק ממדיניות ממשלת ישראל ובראש ראש הממשלה בנימין נתניהו לחיזוק ההתיישבות והחלת הריבונות דה פקטו בכל חלקי המולדת. אני מודה לחברי ראש המועצה האזורית יוסי דגן על עשייתו למען השומרון וההתיישבות. מצאתי אדם עם אנרגיות בלתי נדלות לעשייה. ראש מועצת שומרון יוסי דגן ננעל על משימה ומטרה ורץ עליה עד הסוף בלי לוותר".