אלי ביר מחסן נגד קורונה
אלי ביר מחסן נגד קורונהצילום: שירה הרשקופ

ארגון איחוד הצלה אשר מפעיל רשת של 6,000 אנשי רפואה מתנדבים המגישים עזרה ראשונה מהירה, הפסיק היום את פעילותם של 288 מתנדבים שלא התחסנו נגד קורונה.

בעקבות ההחלטה, 100% מהמתנדבים שפעילים בארגון נכון להיום מחוסנים נגד הנגיף.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר היום "החובשים, הפרמדיקים והרופאים שמתנדבים באיחוד הצלה מעניקים בכל יום עזרה ראשונה מהירה ומצילת חיים לכ-2,000 חולים ופצועים".

"אנו חשים אחריות לשמירה על בריאות המטופלים, המתנדבים ובני משפחותיהם. לכן הנחיתי יחד עם הנהלת הארגון את כלל המתנדבים להתחסן. רוב המתנדבים מבינים את חשיבות החיסון ועשו זאת", ציין.

ביר הוסיף: "אני חליתי בקורונה והייתי מאושפז, מורדם ומונשם, במשך 5 שבועות. כמעט קיפחתי את חיי בגלל הקורונה ולפני שהרופאים הרדימו אותי נפרדתי מילדי ואשתי משום שסיכויי ההחלמה שלי היו נמוכים מאוד. המטרה שלי היא למנוע סבל מיותר ואת סיכוני הקורונה מהמטופלים, מהמתנדבים ומבני משפחתם".

"אני אוהב מאוד את כל מתנדבי איחוד הצלה וכואב לי הלב שנאלצנו להפסיק את פעילותם של מי שלא התחסנו, אבל אכפת לי מחייהם ומחיי מטופלנו. במידה ומתנדבים שפעילותם הופסקה יתחסנו או שהמגיפה תיעלם ולא יהיה עוד צורך בחיסון, הם יוכלו לשוב ולהציל חיים", הדגיש.