אורית סטרוק
אורית סטרוקצילום: ערוץ 7

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני הגיע היום לסיור בחברון ובמערת המכפלה, ולפגישה עם ראש העיר היהודי של חברון - הרב הלל הורוביץ.

במהלך הסיור במערה, תוך לימוד מקרוב של נושא המעלית לנכים, הסביר דילמוני מדוע לדעתו חשוב מאוד שאורית סטרוק מרשימת ''הציונות הדתית'' תיכנס לכנסת הקרובה.

דילמוני הקדים ואמר: "אנחנו במועצת יש"ע לא מזוהים פוליטית עם אף מפלגה, אני אעבוד עם כל מי שיעזור להתיישבות". עם זאת הוא ציין "אבל את אורית חייבים שהיא תיכנס בפנים, מבחינתי לא משנה באיזו מפלגה, אורית חייבת להיות בפנים".

דילמוני הוסיף: "כל הפעילות שהיא עשתה למען חברון ולמען כל יהודה ושומרון - אין לזה תחליף. זו משימה ממש עליונה. כל המדינה תרוויח. אין תחליף למסירות נפש שלה ולאומץ שלה ולדרייב שיש לה לדברים מקטן ועד גדול. חשוב שהיא תהיה בכנסת".

הרב הלל הורוביץ ששמע את הדברים הוסיף: "זה בהחלט מקצת שבחה, ואין ספק שאורית תתרום תרומה אדירה בכנסת. יש לה כח שהיא מצליחה להביא למשימות הקודש שהיא נלחמת עליהן, אם זה ההתיישבות, ואם זה הסוגיות המשפטיות, ואם זה התורה, היא מצליחה להדביק אליה את כל הסיעות, לחבר חיבורים אדירים, שזה אולי הכח הכי חשוב בכנסת".

מנכ"ל מועצת יש"ע סיכם ואמר: "זה הכח שבא מחברון, כח החיבור". עוד ציין דילמוני כי חשוב לקדם את בניית המעלית במערת המכפלה באופן מיידי וללא עיכובים.