בני ציפר
בני ציפרצילום: יוני קמפינסקי

צריך להתחיל את השבוע הגורלי הזה בתקווה שביום שלישי נחזק את נתניהו בבחירות מהסיבה הפרקטית לגמרי שהוא ראש ממשלה מצוין.

ביום שלישי צריך שהעם יעניש בקלפי את ראשיו של מה שנקרא השמאל הציוני, והשמאל מרכז לשלוחותיו השונות, על כך שהם איבדו את דרכם, רחקו מכל אחריות לאומית או שקעו בבטלה כשכל שיש לאל ידם לעשות הוא לצעוק ״רק לא ביבי״.

ביום שלישי צריך להראות לתקשורת הזדונית הרודפת את נתניהו והליכוד, המקימה לתחייה סטריאוטיפים אנטישמיים כדי לעשות דמוניזציה לחרדים, ומזלזלת באינטליגנציה של הצופים שלה - שהיא לא משפיעה עלינו. למרות ההסתה והדמוניזציה המתמשכת - נצביע דווקא נתניהו. אולי כך תלמד התקשורת לחזור להיות מאוזנת יותר ונקייה יותר.

ביום שלישי צריך להגיד תודה לאיש שהציל את חיינו פשוטו כמשמעו.

ביום שלפני יום הבחירות צריך להתפלל שמפגיני בלפור יטביעו את ייאושם באלכוהול ולא יקומו בזמן להצביע, ואם יקומו - מי ייתן ובייאושם ישימו בקלפי פתק לבן.

ביום שלישי צריך להוכיח שהשנאה הפתולוגית לנתניהו ולבני משפחתו לא השתלמה לשונאים. ושנתניהו יישאר כאן עוד הרבה שנים עד שהשונאים יימקו בשנאתם או שבדרך נס ייהפכו מאויבים לאוהבים.

ביום שלישי צריך להבטיח לעצמנו עוד שנים של ביטחון ושגשוג ושלווה ולא חלילה כאוס ואובדן עשתונות אם חס וחלילה נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה. כי די בכמה שעות של אובדן מנהיגות - בשביל שאויבינו מחוץ ינסו להשמידנו פשוטו כמשמעו.

להצביע בשביל נתניהו זה בעיניי להצביע למען תוכנית אלוהית מוצלחת של חסד שנעשה לעם ישראל מלמעלה - ולא מן החוכמה לדחות חסד עליון כזה.

ביום שלישי אקום מוקדם וארוץ להצביע בשבילו כממלא אחר מצווה קדושה. המצווה היא לאהוב את עם ישראל בכל נפשנו ובכל מאודנו. ואין דרך להביע אהבה זו כיום אלא באמצעות הצבעה לבנימין נתניהו בקלפי.

בני צִיפֶר הוא סופר, משורר ועיתונאי