סיום מסכת ביום הגיוסעמותת צל"ש

חיילי מחזור גיוס מרץ 21 שישרתו בחטיבת גולני התגייסו היום (ראשון). תלמידי ישיבות ההסדר ערכו סיום מסכת בכניסה לבקו"ם.

מתגייסי חטיבת גולני מרחבי הארץ הגיעו היום יחד עם הוריהם לבסיס תל השומר, שם קיבלו מדי צבא והחלו שירות צבאי פעיל.

חיילי ההסדר מישיבת 'ברכת משה' במעלה אדומים ומישיבת הכותל בירושלים ערכו סיומי מסכת שארגנה עמותת צל"ש. העמותה חילקה לכל הורה שי מיוחד וערכה למתגייס לכל חייל. הערכה כוללת חולצת 'צל"ש', ספרון חיזוק וכרטיס מגנט ליצירת קשר בכל נושא ובכל עת.

מיד לאחר סיומי המסכתות המרובים, פרצו המשתתפים בשמחה ובריקודים. גם סמנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר, אליעזר (לייזו) דויטש, השתתף בסיומי המסכת ובריקודי השמחה.

יו"ר עמותת צל"ש, הרב פרץ איינהורן, מסר: "ברוך השם, פשוט נפלא להגיע לימי הגיוס ולחגוג עם מאות חיילים והוריהם את סיומי המסכתות כבר ביום הראשון של השירות הצבאי. בשנים האחרונות זכינו לחגוג עם חיילים כבר למעלה מ-3,000 סיומי מסכתות".

לדבריו, "החידוש בגיוס הזה הוא שברוך השם זכינו להכין את המתגייסים בישיבות שלהם לפני הגיוס וכבר יש לנו מעל 100 רכזי צל"ש בתוך המחלקות שאחראים על הקביעות בלימוד תורה לאורך כל השירות הצבאי".

"עמותת צל"ש בשיתוף איגוד ישיבות ההסדר והרבנות הצבאית הראשית מסייעים לאלפי חיילים לשמור על כשירות רוחנית גבוהה ולהיות מלאים ברוח לחימה שמביאה למקצועיות וגורמת לקידוש השם גדול ולקירוב לבבות בכל מקום שהחיילים נמצאים", כך הרב פרץ איינהורן.

שמחה וריקודים בסיומי המסכתעמותת צל"ש