רפלקסולוגיה
רפלקסולוגיהצילום: FREEPIK

רפלקסולוגיה נחשבת לאחד הטיפולים המבוקשים, טיפול יעיל באיתור ופתירה של בעיות.

יותר ויותר אנשים סקרנותם גוברת ומביעים עניין לחוות טיפול רפלקסולוגיה, שכן כל נקודה בכף הרגל מסמלת איבר מסוים בגוף, לא רק שהיא מסמלת איברים אפשר לאזן כל איבר בגוף, לפתור בעיות בריאותיות המקשות על חיי היום יום. דרך כפות הרגליים אפשר לייצב ולשפר את כל איברי בגוף דבר זה מפליא ומעורר עניין לחוות, איך בדיוק לחיצה בכפות הרגליים תשפיע על האיברים בגוף. מטופלים שואלים, מתעניינים, באים לחוות טיפול רפלקסולוגיה ויוצאים בהרגשה עילאית בטיפול שאינו ופלשני

רפלקסולוגיה טיפול מהנה, מרגיע, משחרר, מרפא, עוזר לפתירת בעיות רבות בגוף, מקרקע שגם אם אינכם סובלים מבעיה מסוימת מביא לרוגע ושלווה .

ניר חוכיימה רפלקסולוג המעניק טיפולי רפלקסולוגיה עד הבית עושה לכם סדר מהו טיפול רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה יכולה לפתור בעיות רבות: דורבן עקב, בצקות בכפות רגליים, כאבי גב ופריצת דיסק

רפלקסולוגיה נותנת מענה לפתרון בעיות רבות בגוף למשל כאבי ראש, פריצת דיסק, בלט דיסק, כאבי גב, הורדת סוכר והורדת בצקות בכפות רגליים ולכן הטיפול מצוין לחולי סוכרת, דורבן עקב, דלקות ואיזון גוף כללי. פתירתם דרך לחיצות על נקודות רפלקס הנמצאות בכפות רגליים, כאשר כל נקודה בכף הרגל מסמלת איבר מסוים. לדוגמא, הבוהן מסמלת את איברי הראש, המוח והצוואר דרך לחיצות בבוהן ניתן להסדיר כאבי ראש, מגרנות, טיפול בצוואר למשל פריצת דיסק צווארית או לחץ בשרירי הצוואר המובילים לכאבי ראש ומגרנות פתירת בעיות בשרירי הצוואר הנובעים מלחץ על שרירי הצוואר.

טיפול רפלקסולוגיה תמיד יתבצע כאשר שוכבים על הגב, בטיפול הראשון מתבצע טיפול שלד ושריר אשר מטרתו הוא אבחון בעיות ואיתורם. טיפול בבעיות הנמצאות תוך כדי טיפול, אם המטופל מגיע עם בעיה ספציפית אז הטיפול יהיה ממוקד לאותו בעיה איתו הגיע/ה המטופל/ת.

רפלקסולוגיה נותנת מענה גם למחלת סוכרת, ישנה חשיבות רבה בין רפלקסולוגיה לסוכרת ניתן לעזור בנפיחויות בפות הרגליים, למשל בצקות, שיפור הליכה, הורדת סוכרים ואיזון סוכר וכולסטרול טיפול מאוד חיוני לחולי סוכרת המתמודדים עם סוכר גבוה.

חולי טרשת מגיעים לטיפולי רפלקסולוגיה רבים כאשר הגוף תוקף את המערכת החיסונית נגרמות בעיות רבות בגוף. דרך טיפול רפלקסולוגי, ניתן לאזן את הגוף ולשקם את המערכת החיסונית, לאזן מערכות רבות בגוף, להביא לאיזון ללא הידרדרות בשלבי המחלה בחולי טרשת אשר כל שינוי קטן בגוף הוא שיפור עצום עבורם .

דורבן כף הרגל הרבה מאוד אנשים מגיעים למצב של דורבן באזור העקב, דבר המביא לכאבים רבים בעמידה, צליעה, במיוחד בפעולה הראשונה, הכאבים מורגשים כאשר קמים משכיבה לישיבה ומישיבה לעמידה. את כאבי הדורבן, אפשר לפתור במהירות וביעילות בטיפול רפלקסולוגי וכאן חשוב מאוד עניין ההתמדה. לרוב פתירת דורבן יקח 3-4 טיפולי רפלקסולוגיה כאשר כל טיפול יתבצע למשל שעה מלאה ויתמקד בפתירת הדלקת והוצאתה דרך מערכת השתן, פינוי נוזלים, ניקוי הגוף, פיזור הדלקת וסילוק רעלים מהגוף .

טיפול רפלקסולוגיה מתאים לכל האנשים, החל מילדים קטנים ועד למבוגרים הפונים לפתירת בעיות בגוף, הטיפול מתאים גם להנאה במצבים של הפחתת סטרס ולחץ ומצוין כטיפול מונע .את הטיפול אפשר ורצוי לעבור אצלם בבית שכן אפשר לנוח אחרי הטיפול ולהמשיך לנוח בבית.

אורך טיפול רפלקסולוגי בסיסי הינו 45 דקות אך כדי למקסם את תוצאות הטיפול ולעבוד על כל המערכות בגוף, טיפול של 60 דקות יהיה מושלם עבורכם. טיפול רפלקסולוגיה מוכר כטיפול רפואי הן בקופות חולים והן בחברות ביטוח פרטיות, דבר המעניק החזרים כספיים למבוטחי פוליסת בריאות ורפואה משלימה .

הטיפול משנה חיים גם בדריכה על כפות רגליים, מניעה מחלות עתידיות וטיפול בכאב בועיות בריאות.