הרב יוני לביא
הרב יוני לביאסיגל בדלוב

אל תתנו לפוליטיקה להשכיח מכם את הדברים החשובים בחיים: זוגיות והקמת משפחה. בין שלל הספקולציות, הפרשנויות והמדגמים, משדר הערב פרויקט 252 את 'לבחור נכון' – כנס זוגיות ענק לרווקים, רווקות ומחפשי זוגיות באשר הם.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן

המשדר, בהנחיית גבי דניאל – מאמן אישי ומנהל התוכן בפרויקט 252, יתקיים כשעתיים, בין השעות 19:00 ל-21:00 וישתתפו בו מגוון מומחים שידונו בנושאים הקשורים ל'בחירות' מזוויות מקוריות, אישיות ומרתקות.

הרב יוני לביא יעסוק בבחירה חופשית בזוגיות ובחיים בכלל. המאמנת האישית שירת מלאך תעסוק בבחירה לאהוב והאם זה אפשרי ויעל אמיתי - תדבר על הזמן הנכון, לבחור נכון.

"אמנם הקלפי משפיע על כולנו", אומר צוריאל גביזון, מייסד פרויקט 252. "אבל אסור לנו לשכוח את הבחירות האישיות שלנו, שמשפיעות על חיינו הרבה יותר מפתק בקלפי. רגע לפני שהמדגמים עולים לאוויר – נתכנס כולנו כדי להתעסק במה שמעסיק את פרויקט 252 כל השנה כולה: איך אנחנו עוזרים לכמה שיותר זוגות להיכנס מתחת לחופה, לבחור בזוגיות מתוך אמונה, אהבה ושחרור מחסומים. כל מחפשי הזוגיות מוזמנים להצטרף למשדר. גם אלו שלא מנויים בפרויקט 252 – מוזמנים. לרגל הבחירות: הכניסה חופשית".


כנס 'לבחור נכון' יתקיים הערב (שלישי) בין השעות 21:00-19:00
להרשמה לכנס ללא עלות לחצו כאן <<