מיליון שקל למען צפון השומרון
מיליון שקל למען צפון השומרון צילום: באדיבות המצלם

1,032,317 ₪ גויסו למען ישיבת חומש בצפון השומרון. את הקמפיין ליווה משרד הפרסום 'ברל'ה פרימיום' המתמחה בליווי קמפיינים לגיוסי המונים בעיקר בציבור הדתי-לאומי.

על החלק הטכנולוגי של הקמפיין ואתר גיוס ההמונים ניצחה חברת גיבצ'אק מבית טיקצ'אק, בניצוחם של היזמים אשי הורוויץ ושיראל בלייכר.

ישיבת חומש הוקמה לפני 14 שנים ולצד הלימודים בישיבה, במסגרתם משקיעים התלמידים בלימוד ברמה גבוהה בראשות ראש הישיבה הרב אלישמע כהן, פועלת הישיבה לשיבה לצפון השומרון. בישיבה אף פועל כולל אברכים של משפחות שהגיעו להתגורר בישוב שבי שומרון, סמוך לחומש וישובי צפון השומרון, במטרה לפעול לשיבה לצפון השומרון.

ברל'ה קרומבי מנהל קמפיין השותפים אמר לאחר הסיום המוצלח: "הקמפיין למען ישיבת חומש לא היה עוד קמפיין, אלא קמפיין שהגיע מהלב והנשמה. כולנו רוצים לחזור לצפון השומרון וזו התפילה שעם ישראל נושא מאז חורבן צפון השומרון יחד עם התפילה לשוב גם גוש קטיף".

"מלבד זאת היה כאן קמפיין מקצועי מאד, שכלל היערכות ועבודת שטח יוצאת דופן ואכן השיג מטרה מדהימה, למרות הקורונה ולמרות שרק לפני שנה ליווינו קמפיין של הישיבה שגם במסגרתו גויסו מעל מליון שקלים. זכינו לעשות כבר מעל 100 קמפיינים של גיוסי המונים, אבל הקמפיין הזה היה מיוחד במינו".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, משתתף בקמפיין גיוס ההמונים
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, משתתף בקמפיין גיוס ההמונים צילום: באדיבות המצלם

מנהל הישיבה שמואל וונדי סיפר כי הישיבה פועלת כל השנה לחזק את האחיזה היהודית בצפון השומרון. "יש כאן קבוצה של 50 תלמידים ואברכים שפשוט מוסרים נפש על החזון הגדול שנחזור לישוב חומש ובכלל לכל צפון השומרון וזו משאת הנפש שלנו".

בנוסף ביקש וונדי להודות למשרד הפרסום 'ברל'ה פרימיום' שליווה את הקמפיין. "הליווי המקצועי אפשר לנו להבין איך נבנה מהלך אסטרטגי גדול שכזה ולהפוך את החלום שלנו למציאות בצורה מקצועית. הליווי של המהלך נפרס על פני תקופת היערכות משמעותית, שהפכה את ליווי התורמים, בניית האסטרטגיה, מיפוי הרשימות והאקסלים והצבת היעדים, לעבודה מקצועית ואפקטיבית שהביאה לתוצאה שהתקשנו לחלום שנגיע אליה בתקופה הזו".

ליצירת קשר עם משרד 'ברל'ה פרימיום' לחצו כאן