גדעון סער ומועמדי תקווה חדשה
גדעון סער ומועמדי תקווה חדשהצילום: יואב דודקביץ׳

יו"ר מפלגת ימינה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט טען בגלי צה''ל כי מפלגתו של גדעון סער עומדת על 5-6 מנדטים לפי סקרים שיש ברשותו.

''גדעון סער בצניחה, בספק אם יעבור את אחוז החסימה, הוא על 5-6 מנדטים'', אמר בנט. "המפלגה של גדעון סער היא מפלגת אווירה שכבר התפוגגה. האירוע נגמר. לכולם ברור שהוא לא חלופה".

בינתיים, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער קרא לבנט להצטרף למחנה השינוי, כלשונו. "בנט אמר שלא יישב תחת לפיד אבל לא אמר שלא יישב יחד איתו. אני חושש שאם לנתניהו יהיו 61 מנדטים בנט ילך איתו כי עד עכשיו הוא לא שלל את האופציה הזו", אמר סער לרדיו 103FM.

מוקדם יותר ביקר סער בבקעת הירדן יחד עם מועמדי הרשימה לכנסת השר לשעבר זאב אלקין וחבר הכנסת יועז הנדל. השלושה ביקרו ביישוב מבואות יריחו עם יו"ר מועצת ישע ויו"ר המועצה האזורית בקעת הירדן, דוד אלחייני. בהמשך נטעו עץ במקום כביטוי לחיזוק ההתיישבות והאחיזה בבקעת הירדן.

סער אמר: "אנחנו פה בבקעת הירדן, שהובטח לה במערכות בחירות בעבר שתוחל בה ריבונות, כאן בבקעת הירדן ובצפון ים המלח. הדבר הזה לא קרה וזה מחדל ענק של נתניהו שבמשך השנים עמד באפס מעשה, כאשר אנחנו בשטח הפתוח, הולכים ונסוגים והפלסטינים הולכים ומשתלטים במטרה להפוך את ההתיישבות כולה לאיים בתוך רצף טריטוריאלי פלסטיני. אנחנו נשנה זאת במעשים לא בדיבורים, נחזק את בקעת הירדן שיש לה חשיבות אדירה גם לביטחון המדינה וגם לאתוס הלאומי שלנו".