בני גנץ הגיע מחוץ למשרד המשפטים: "ביבי רוצה לשים פה כהניסט"

יו"ר כחול לבן ושר המשפטים בני גנץ הגיע בצהריים (שלישי) אל מחוץ למשרד המשפטים והזהיר מהמהלכים שנתניהו מתכנן לאחר הבחירות.

"אנחנו לא נמצאים בבחירות בגלל הקורונה או הכלכלה - אנחנו נמצאים בהן בגלל הרצון של נתניהו לפגוע בדמוקרטיה בכל אמצעי ובכל מחיר גם אם זה אומר לפגוע בדמוקרטיה הישראלית במובנה המלא. זו הסיבה שבעוד שבוע מהיום, לא יהיה שר משפטים בישראל", אמר גנץ.

''זו הסיבה שביבי יהיה מוכן לשים פה כהניסט כמו בן גביר, או להחזיר את אוחנה כדי שיטיל אימה ויתערב בהחלטות של מערכת המשפט. אם נתניהו ישיג 61 לגוש החסינות- המקום הזה שמאחוריי יהיה הראשון שיעלה על המוקד- אחרי שנתניהו כבר קרא לתומכיו לעלות עליו. היועץ יוחלף, הפרקליט יודח, והמשפט- יבוטל. במצב כזה אי אפשר יהיה גם לטפל בכלכלה, בביטחון ובבריאות- כי הדרג המקצועי ששומר על הקופה הציבורית והרפורמות יהפוך לקבלן ביצוע''.

גנץ קרא להצביע למפלגתו, ''היום זה לא הזמן לחשבונות, ולא הזמן לייאוש- זה הזמן האחרון לפעול. חייבים את כחול לבן בכנסת, חייבים להצביע כן. צאו להצביע כדי שכחול לבן תשמור על ממשל דמוקרטי אם נגיע לבחירות חמישיות. צאו להצביע כדי שכל המפלגות במחנה השינוי יעברו ונוכל להרכיב פה ממשלה ישרה ולשמור על שלטון החוק''.