קלמן ליבסקינד: הפיצולים הוכיחו את עצמםכאן 11

לפי תוצאות המדגם שערך מנו גבע ממכון "מדגם" עבור חדשות 12, לגוש תומכי נתניהו יחד עם ימינה יש 61 מנדטים, אך בשלב זה עדיין מוקדם לקבוע האם נתניהו אכן יהיה ראש הממשלה הבא.

לפי תוצאות המדגם בחדשות 12: הליכוד עם 31 מנדטים, יש עתיד עם 18, ש"ס עם 9, הרשימה המשותפת - 9, ימינה - 8, כחול לבן - 7, העבודה - 7, הציונות הדתית - 7, ליברמן - 6, יהדות התורה - 6, תקווה חדשה - 6, מרצ - 6.

ממדגם חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס עולה כי הליכוד מקבלת 33 מנדטים. יש עתיד עומדת על 16 בלבד. לאחר מכן הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו, ש"ס וכחול לבן, שהופכת להפתעת הבחירות, קיבלו שמונה מנדטים כל אחת.

ימינה מקבלת שבעה מנדטים בלבד. יהדות התורה, מרצ והעבודה, גם קיבלו שבעה מנדטים. הציונות הדתית עם שישה מושבים ואחר כך תקווה חדשה שקיבלה רק חמישה מנדטים.

לפי מדגם כאן 11, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבלה 31 מנדטים בבחירות לכנסת ה-24. מפלגתו של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד קיבלה 18 מנדטים. ש"ס של אריה דרעי קיבלה 9 מנדטים, והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה קיבלה 8 מנדטים.

ימינה של נפתלי בנט זוכה ל-7 מנדטים, וכך גם כחול לבן של בני גנץ, העבודה, יהדות התורה, הציונות הדתית וישראל ביתנו. תקווה חדשה של גדעון סער קיבלה 6 מנדטים וכך גם מרצ של ניצן הורוביץ. רע"מ של מנסור עבאס לא כברה את אחוז החסימה.