עמית סגל
עמית סגלצילום: Flash90

פרשן חדשות 12 עמית סגל מתרגל לאפשרות שאזרחי ישראל ילכו להצביע בבחירות חמישיות, אם איש לא יצליח להרכיב הממשלה בסיבוב הנוכחי.

''אם סער לא מקים ממשלה שנתמכת בידי המשותפת ואם בנט לא מקים ממשלה שנשענת על רע''מ, למה שלא נקבע כבר תאריך נוח לכולם לסיבוב 5?", שאל סגל בחשבון הטוויטר שלו והוסיף מילה אחת: ''ייאוש''.

ייתכן כי בשבוע הבא יקבל יאיר לפיד את המנדט להרכבת הממשלה. היום נפגש לפיד עם מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה. השניים קבעו להמשיך לשוחח על הדרכים להחלפת ''שלטון נתניהו''.

לפיד צפוי לקבל את המלצותיהם של מפלגות ישראל ביתנו והרשימה המשותפת, ואם גם סער ימליץ על לפיד - הוא יקבל מריבלין את המנדט.

עמית סגל ציין כי אם הרשימה המשותפת לא תמליץ על לפיד אצל הנשיא, יהיו ללפיד לכל היותר 51 ממליצים ואז לנתניהו יהיו 52 ממליצים ולכן הוא זה שיקבל את המנדט מריבלין.

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן, המקורב מאוד לגדעון סער, אמר מוקדם יותר היום: ''לא יהיה שום סיכום ואפילו לא מו"מ לממשלה בראשות נתניהו. אולי אנחנו לא אלופי העולם בקמפיינים אבל רמאים בטוח לא''.

בציוץ בטוויטר הזכיר שאמה הכהן: ''הצביעו עבורנו במטרה להחליף את נתניהו. מי שמאמין שממשלת ימין צרה היא מה שישראל צריכה, חשוב שידע: יש אשם אחד שאין ממשלת ימין בישראל וקוראים לו נתניהו''.