עקיבא תורג'מן מגיע לאולפן ערוץ 7

רגע לפני חזרת עולם התרבות לפעילות פרסם עקיבא תורג'מן את השיר "אתה הולך איתי", בלדה מסתלסלת עם קליפ שצובט שצולם בדרום, המקום בו נולד וגדל עקיבא.

עקיבא, כמעט בן 30, נשוי ואב לארבעה ילדים. חי ביפו, במקור ממשפחה מוזיקלית מדימונה, בנו של ראש ישיבת דימונה הרב דוד תורג'מן, חלק ממשפחה של 11 נפשות.

ספר קצת על הקליפ של השיר, על הבחירה להשתמש בזוג מבוגר.

"הרגשתי שזה מתאים למילים של 'אתה הולך איתי', אלו מילים של דרך, ומצאנו לנכון להביא אנשים שיש להם בקמטים של הפנים את האמירה של הדרך. אנחנו בדור של 'אינסטה' שהכל מהיר, ויש פילטרים. הרגשתי שהשיר הזה מביא נחמה ואמירה - לא לשחק את המשחק של העולם אלא להביא את השקט שיש מאחורי הפומפוזיות הגדולה של האינסטגרם. היעד הוא שהאומנות שלי והיצירה שלי תקרה בלי להיות עבד למבט החיצוני, אחרת אתה פשוט הופך להיות עבד".

לפעמים זה נראה שהקהל הדתי אוהב את הזמרים שלו רק כשהוא מקבל הכשר מהפלייליסט של גלגל''צ, איך נכנסים לשם?

"עלית פה על משהו, יש הרבה תחנות אחרות חוץ מגלגלצ שנתנו את הדחיפה שלהן, וגם זה לקח זמן. אבל בסופו של דבר מה שגרם להם להכניס אותי אחרי 3 שנים של התעלמות זו העמדה של 'אני עושה מוזיקה ובאתי להישאר'. הם רוצים לראות שיש עקביות".

באת בתקופה נוחה למוזיקה היהודית.

"זה התחיל בשולי רנד ואביתר בנאי לפני 15 שנה. אני לא חושב שזו הגדרה נוחה. היום בכל שבוע יוצאים 150 שירים חדשים. אני מאמין שיש מקום לכולם".

קשה למצוא שירי אהבה אצל זמרים דתיים. ואתה כן נוגע בז'אנר

"זו התלבטות לא פשוטה להחליט לגעת בתכנים האלה. ב'פשוטים' אכלתי סרטים חבל על הזמן. אני מקבל המון ביקורות מהקהל היותר דתי. בסופו של דבר אני אומר שאם הילדים שלנו לא ילמדו מאיתנו על היחס שלנו לזוגיות ולאהבה, ולא להשאיר את זה רק בתוך בית המדרש לשיעור ו'., כי אם הם לא ילמדו את זה ממך הם ילמדו את זה מנועה קירל, שאין איתה בעיה אבל יש לה יש תורה אחרת"

זה מפחיד להיות במקום גבוה?

"רבי נחמן מגדיר את המילה כבוד כמו כובד. כבוד זה אחריות. כשנותנים לבן-אדם הערכה אז יש לו אחריות מסוימת. ובהיבט הזה זה מלחיץ".