היום התקיים החלק השני של מעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי בירושלים. האירוע שודר כאן בשידור חי.

על מנת לאפשר הגעתם של מתפללים רבים מרחבי הארץ תוך שמירה על ההנחיות ובריאות הציבור, פוצלה השנה ברכת הכהנים המסורתית לשני מעמדים שונים, שמתקיימים יום אחר יום במטרה למנוע צפיפות בקרב הקהל.

הקרן למורשת הכותל המערבי מבקשת להזכיר לציבור כי גם מחר יום שלישי ב' חול המועד תתקיים ברכת כהנים נוספת באותה המתכונת על מנת לאפשר לציבור שלא הגיע היום - להגיע מחר.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ: "שנה בלבד מאז אותם ימים בהם עשרה כהנים בלבד בירכו את עם ישראל כולו, זוכים אנו לשוב למנהג ברכת הכהנים. אמנם – תחת הגבלות משרד הבריאות ומתוך שמירה עליונה על שלומם ובריאותם של באי הכותל, אך בסימן "מזמור לתודה", מזמור של שבח והודיה לה' יתברך, שזיכה את עמו ברפואה מן המגפה הנוראה, שסופה, בע"ה, הולך וקרב.

''מעטים הם הרגעים בחייו של אדם בהם יכול הוא לראות במו עיניו את תנועתה של ההיסטוריה בעולם. אין ספק כי השנה האחרונה הייתה שנה שכזו. בסיומה של שנה זו, יותר מתמיד, אני שב אל הפסוקים העתיקים של ברכת הכהנים, אשר נשמעו היום ברחבת הכותל לאזני אלפי מבקרים ומיליוני הצופים מרחוק, ושואב מהם נחמה ותקווה. לשנה הבאה בירושלים הבנויה."

פסח תשפ"א - ברכת כהנים בכותל המערביהקרן למורשת הכותל המערבי