נתניהו: אנחנו עלולים לאבד את המקום שלנו בתור לחיסונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (שלישי) סרטון, ובו תקף את הווטו שהטילה "כחול לבן" על כינוס הממשלה לצורך אישור חוזה נוסף לאספקת חיסונים.

"חג שמח אזרחי ישראל. אני שמח לראות אתכם חוגגים ברחבי הארץ היפה שלנו. זה לא מובן מאליו. מדינות רבות נכנסות עכשיו לסגר. אנחנו ברוך השם בסדר", פתח נתניהו.

לדבריו, "יש לזה הרבה סיבות. בראש ובראשונה כי הקדמנו להזמין מיליוני חיסונים לארץ וכמובן בעזרת ההיענות שלכם ובעזרת קופות החולים. אנחנו הקדמנו את כל העולם ואנחנו יוצאים ראשונים מהקורונה".

"חזרנו לחיים אבל אנחנו צריכים לזכור, יש תפוגה לחיסונים שקיבלנו. אנחנו נצטרך עוד מיליוני חיסונים, עוד חצי שנה, עוד שנה. אף אחד לא באמת יודע מתי ולכן כדי לשמור על הבריאות האיתנה שלכם, כדי לשמור על הכלכלה הפתוחה שלנו, אנחנו חייבים להזמין עכשיו עוד מיליוני חיסונים", קבע נתניהו.

"הבשורה הטובה שאני יכול להגיד לכם, שבסבירות גדולה מאוד, החיסונים החדשים שנזמין כבר יהיו תקפים גם לילדים שלנו. לצערי, יש מי שמעכב את אישור הממשלה על רכש החיסונים הנוספים הללו וזה מסוכן מאוד", תקף ראש הממשלה. "משום שבמקום להקדים מדינות אחרות בתור הפעם, אנחנו יכולים לאבד את המקום שלנו בתור והחיסונים שמיועדים להגיע אלינו, יגיעו למדינות אחרות, לנו יהיה חסר".

"זה מסוכן לבריאות, זה מסוכן לכלכלה. צריך לשים את הפוליטיקה בצד ולאשר מיד בממשלה את רכש החיסונים הנוספים שדרושים לעם ישראל. חג שמח, תמשיכו לטייל. בעזרת השם נמשיך להיות מודל הצלחה לעולם", חתם נתניהו.

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, הגיב לדברי נתניהו ותקף, "נתניהו, עד שאתה יוצא מהבונקר, זה בשביל לשקר? אתה חונק את הדמוקרטיה שלנו בשביל לברוח ממשפט, ומנסה להשאיר את מדינת ישראל בלי שר משפטים".

"אם המדינה חשובה לך יותר מהמשפט שלך, בוא נכנס ממשלה ונאשר את כל מה שצריך לאשר, היום", נאמר עוד בהודעת גנץ