להישאר יבש
להישאר יבשPIXABAY

ללבוש ציוד בריחת שתן יכול להיות בעל יתרונות רבים. מוצרים המאפשרים לעור לנשום יכולים להפחית פצעי לחץ, גירוי בעור ולשמור על איזור החלציים קריר יותר של המשתמשים.

מוצרי בריחת שתן סופגים במיוחד חשובים גם לנוחות ולשינה במשך הלילה. שינה עוזרת להתחדשות תאים, לריפוי רקמות, לוויסות הורמונים ועוד.

תחתוני ספיגה למבוגרים - פלסטיק לעומת בד

חיתולים למבוגרים מגיעים בשני סגנונות פופולריים - פלסטיק ודמויי בד. סדין אחורי דמוי בד עוזר לעור לנשום ואילו סדין אחורי מפלסטיק עוזר להכיל ריחות.

שניהם יעילים לטיפול בבריחת שתן, אך בדרך כלל תחתונים עם סדינים אחוריים נושמים יעזרו לשמור על קרירות העור מאשר חיתולים למבוגרים עם פלסטיק. אזורי הנשימה במוצרים נמצאים בדרך כלל על לוחות הצד, אזורי הכרטיסיות וכן בחלק הקדמי ובחלק האחורי של המוצר.

לא משנה באופציה שתבחר, אנו ממליצים לשים לב היטב לכושר הספיגה שהמוצר מציע. תחתונים עשויים להיות אפשרויות טובות יותר בטמפרטורות גבוהות או לאנשים שמנהלים מחלות עור.

טיפים להישאר קריר ויבש

1. ללבוש ביגוד נוח

עדיף ללבוש בגדים עשויים כותנה או פשתן כדי להגביר את הנשימה ואת זרימת האוויר. מומלץ ללבוש עם מכנסי טרנינג, קפריס, מכנסיים קצרים, שמלות או חצאיות. הימנע מבגדים צמודים שיכולים להיצמד לעור עם עלייה בפעילות.

2. השתמש בפריטים לטיפול אישי

בריאות העור חיונית כאשר לובשים חיתולים למבוגרים ומוצרי טיפוח יכולים לעזור לשמור על שלמות העור. משחות, מגבוני לחות ומגבונים מסייעים בשמירה על טריות בדרכים או בבית. זיעה וריחות עלולים להטריד, ולכן מוצרי טיפוח אישיים שימושיים בהתרעננות לאחר שינוי או בין הפעילויות. שקיות סילוק דיסקרטיות מועילות גם כשזורקים חומרים מלוכלכים.

3. השתמש ברפידות חד פעמיות לנשימה

אם אתה נתקל בבריחת שתן בינונית עד קשה, שקול להשתמש בפדים חד פעמיים עם תחתונים ותושבות לתוספת מחסום והגנה.

4. הביאו מגבת

אינך צריך לכוון לחוף הים כדי לשמור מגבת קטנה עד בינונית בקרבת מקום כדי לסייע בניקוי והתקררות. אם אין חומר ניקוי, השתמש במים לניגוב מהיר.

5. ארזו תיק כושר / חוף

השתמש בתיק קל לניקוי לנשיאת ציוד נוסף, תחתונים, רפידות או ציוד להחלפה. השתמש באספקת בריחת השתן הקלה ביותר האפשרית תוך קבלת ההגנה הדרושה.

6. שתו הרבה מים

שמור בקבוק מים בקרבת מקום. מים עוזרים לא רק עם לחות ובריאות העור אלא גם עוזרים לשלוט בריחות שתן.

לפי אתר עזר נאמן, מי שמנהל את בריחת השתן שלו בצורה יעילה יכול ליהנות מכל הקיץ באמצעות מוצרים המציעים הגנה איכותית והתאמה נוחה. מוצרים הכוללים ספיגה, חומר דמוי בד ופחות תפזורת יכולים לעזור לאנשים ליהנות בחוץ בלי לדאוג לנזילות. חיתולי ספיגה למבוגרים מציעים הגנה עם נוחות בראש.