פייסבוק FACEBOOK
פייסבוק FACEBOOKצילום: ISTOCK

כבר לא פייס טו פייס

יודעים כמה שעות ישראלי ממוצע מבלה בפייסבוק שלו? או כמה פעמים ביום הוא נכנס לרשת החברתית? רק כדי לסבר את האוזניים - בישראל יש למעלה מששה מיליון משתמשים רשומים בפייסבוק. ממוצע הכניסות לחשבון עומד על שמונה פעמים ביום, כאשר כל כניסה נמשכת לפחות כעשרים דקות. ובכן, לא צריך להיות גאון במתמטיקה כדי להבין שאנחנו מבלים המון זמן מול הרשת הכחולה-לבנה.

כל עסק צריך שיווק בפייסבוק

פייסבוק כבר מזמן הפכה להיות חלק משינויים חברתיים גלובליים, כאלה שלומדים עליהם באקדמיה וכותבים עליהם סמינריונים. הרשת החברתית הזו היא חלק בלתי נפרד מחיינו הפרטיים, ובאופן טבעי חלק בלתי נפרד גם מהעסקים סביבנו. חשבו כמה פעמים נכנסתם לאתר אינטרנט ומיד חיפשתם את העיגול עם ה-F. עסק בלי פייסבוק הוא כאילו לא קיים, ואם אתה לא קיימים ברשת החברתית אתם כנראה מפספסים הרבה לקוחות פוטנציאליים.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

שיווק בפייסבוק הוא אחד הכלים החזקים העוצמתיים ביותר להגדלת החשיפה שלכם בקרב קהל יעד ובהקשר ישיר גם להגדלת הרווחים. שיווק בפייסבוק יכול לחזק באופן משמעותי את המיתוג שלכם ברשת החברתית. אנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות הפרופיל האישי שלנו וכך ליהנות מקשר אישי וישיר עם קהל לקוחותינו, לנהל איתם שיחות, לשתף אותם בתמונות וסרטונים, וזוהי בהחלט דרך שיווקית יעילה. ואנחנו יכולים לעשות מזה קריירה.

קידום עמוד פייסבוק

דף עסקי בפייסבוק לעסק שלנו הוא בעל יתרונות על פני העמוד האישי, ראשית במספר האוהדים שהוא מאפשר לצרף - אין הגבלה, תוכלו להגיע לקהל עצום. בדף העסקי אפשר לקבל סטטיסטיקות על צפייה בפוסטים שעולים וביקורים בעמוד (אלה כלים חינמיים לחלוטין), ליצור קמפיינים ממוקדים ובכלל פוטנציאל החשיפה גדול יותר, הודות לפילוח איכותי של קהל היעד.

קידום דף פייסבוק

ניהול נכון של דף עסקי ושיווק נכון בעמוד הפייסבוק מצריך למידה ומחקר לא רק של קהל היעד, אלא גם הבנה של איזה פוסטים עובדים יותר, באיזה שעות נזכה ליותר חשיפה, מה עדיף - תמונה או טקסט, איך לתקצב קמפיין ממומן וכו'.

אתם יכולים ללמוד לעשות זאת בעצמכם באמצעות מדריכים חינמיים על שיווק בפייסבוק, אתם יכולים לקחת קורס קצר של שיווק בפייסבוק ואתם יכולים לשלם לאנשים שזאת בעצם העבודה שלהם והם ינהלו עבורכם את הדף העסקי.

שיווק העסק בקבוצות פייסבוק

הצטרפות לקבוצות פייסבוק ייעודיות היא אופציה נוספת לשיווק העסק שלכם, אך שימו לב שאתם נשמעים לכללי הקבוצה ומפרסמים בה על פי הנחיות מנהליה או שתמצאו את עצמכם בחוץ.

הכותב הוא המייסד והמנכ"ל של קרית טק פתרונות דיגיטליים לעסקים קטנים וגדולים Kiryatech Digital Solutions.