יודיאקה
יודיאקהדורית יודאיקה

ליל הסדר הוא גם ערב המתנות המשפחתיות. השנה, אין צורך לטרוח לרכוש מתנות יוקרתיות לבית, מספיק שתצטרפו להגרלה הגדולה של מועדון ערוץ 7 .

בהגרלה המדוברת של מועדון הצרכנים החדש מבית ערוץ 7 תוכלו לזכות ב-10 חבילות יודאיקה מפוארות לבית ולמשפחה מאת 'דורית יודאיקה'.

הפרס יכלול 10 תווי שי על סך 350 שקלים חדשים כל אחד, בהם תוכלו לקבל ממגוון המוצרים מבית 'דורית יודאיקה' המתמחה כל השנה בעיצובים ייחודיים למוצרים יהודיים ובפסח במיוחד.

'דורית יודאיקה' מציעה מפיות מצה מעוצבות, שקיות אפיקומן מהודרות, קערות סדר מפוארות בעיצוב אישי ועוד. דורית המעצבת היא בת למשפחה ירושלמית שורשית, מאנשי הישוב הישן.

עוד מימי ילדותה, ספגה דורית בבית הוריה אסתטיקה, קומפוזיציה, צבעים ומוסיקה שהיוו השראה ותשוקה להמשך דרכה כמעצבת בעלת טביעת אצבע ייחודית. מגיל צעיר היא אוחזת במקצוע העיצוב לגווניו.

כיום, היא משתמשת בטכניקות וכלים מעולם הגרפיקה העדכני כדי ליצור מוצרים מקוריים המשלבים טאצ' עיצובי חדש וישן, מסורתי מודרני. עיקר הדגש הוא על כך שכל מוצר שיוצא מ'דורית יודאיקה' יהיה חידוש, שלא נראה כמותו קודם.

הסטודיו של דורית ממוקם בפתח-תקוה, בחצר ביתה של דורית, באווירה חמה ומשפחתית, ובו פועל צוות מסור, שעובד באהבה רבה על שלל המוצרים.

לפני הכל - חולמים על מוצרים מקוריים שיעוררו עניין בכל עיין, מעצבים אותם, מייצרים, מדפיסים, משבצים אבנים, אורזים את המוצרים ומשווקים לחנויות מובילות, לחנויות מוזיאון, גלריות ואתרים בארץ ובעולם. בנוסף, יוגרלו מחר גם תווי שי בשווי 1500 ₪, מתנת 'פיקצ'ר פרפקט'.

מי שמבין במוצרי יוקרה, כבר מכיר את 'פיקצ'ר פרפקט' - מומחים בהפיכת עוד תמונה בסלון לרהיט יוקרתי שעושה נעים בלב.

למעשה, מדובר במוצר ייחודי בו תמונות מודפסות בתהליך מיוחד, כאשר הרזולוציה נשמרת במיטבה.

במסגרת תהליך ההכנה מדביקים את התמונה בדבק מיוחד על עץ דקורטיבי, מעל הדבק מניחים שכבת למינציה ייחודית (כזו המשמשת למוזיאונים לשימור עבודות אמנות יקרי ערך), כל השכבות הללו מוכנסות יחד למכבש משוכלל שעובד בשילוב של חום וואקום הכובש את התמונה ליחידה אחת.

בסיום העבודה - התמונה מתקבלת כמודפסת על העץ, אולם עם כל הרזולוציה והצבעים כמו תמונת פוטו מקצועית, עם הגנת צבעים ייחודית מעליה, בגימור מט מלא.

התמונה שהפכה ליחידה אחת מוגנת מתנהגת ממש כמו פורמייקה; היא עמידה נגד פגעי אור ושמש, אינה דוהה, אינה מתקלפת, בעלת עמידות גבוהה ואפשרות ניקוי.

בפיקצ'ר פרפקט מספרים לנו שבזכות העובדה שהם חותכים בעצמם את העץ, ניתן לבחור בכל גודל שתרצו בגמישות מוחלטת – החל מתמונה קטנה בת עשרה על עשרה סנטימטרים ועד לשלוש וחצי מטרים, בחיתוכים ישרים.

בימים אלו יוצאים בפיקצ'ר פרפקט במבצע שיימשך עד לפסח, כאשר כל ההגדלות מעבר לגודל 50/70 ס"מ הינן בחצי מחיר.

בנוסף: ישנה אפשרות לקבל מתנה חינמית לגמרי במסגרת ההגרלה של המועדון: 1500 ש"ח לרכישת מוצרי 'פיקצ'ר פרפקט'.

לרשימת הפרסים המלאה ולהצטרפות להגרלת הענק של מועדון ערוץ 7 - לחצו כאן >>