לארה ודונלד טראמפ
לארה ודונלד טראמפReuters

לאחר שסגרו לצמיתות את חשבונותיו בפייסבוק ואינסטגרם, ראשי פייסבוק ממשיכים במאבק להשתיק את הנשיא לשעבר כאשר הוא מנסה להביע את עמדותיו דרך חשבונות אחרים.

לארה טראמפ, החותנת של הנשיא לשעבר המשמשת גם כמפיקת טלויזיה בכירה, העלתה לדף הפייסבוק שלה סרטון בו הציגה ראיון שערכה עם הנשיא לשעבר סביב מגוון נושאים שעל סדר היום. זמן קצר לאחר העלאת הסרטון הוא הוסר מהדף שלה על ידי פייסבוק, ולארה טראמפ קיבלה הודעה ובה נכתב כי הסרטון הוסר לאור חסימתו של טראמפ בפייסבוק ואינסטגרם.

בהמשך גם שוגר איום לעברה כי אם תמשיך להעלות סרטונים של הנשיא לשעבר חשבונה עלול לסבול מהגבלות נוספות.

"אנו פונים אליכם על מנת ליידע אתכם כי הסרנו תכנים מדף הפייסבוק של לארה טראמפ שהציגו את הנשיא טראמפ מדבר. בהמשך לחסימה שהטלנו על חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של דונלד טראמפ, תוכן נוסף שיועלה בקולו של דונלד טראמפ יוסר, ויעלה בהגבלות נוספות על החשבון", נכתב בהודעת פייסבוק, אותה העלתה לארה טראמפ לדף הטוויטר שלה.

טראמפ, הנשואה לבנו של הנשיא לשעבר אריק, החליטה להעביר לאחר מכן את הראיון הגנוז אל התוכנית המקוונת של ה-The Right View המוצגת בפלטפורמת הוידאו "ראמבל", ואף הציבה קישור בחשבון הפייסבוק שלה אל הראיון.

היא גם הוסיפה כיתוב בחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה כי "כך בדיוק אנו קרובים צעד נוסף אל 1984 של ג'ורג' אורוול. וואו". גם מחנה פוקס ניוז הנחשב כתומך טראמפ מובהק, שון האניטי, התייחס להסרת הראיון על ידי פייסבוק ותיאר זאת כ"צנזורה קיצונית".