יואב אליאסי, הצל
יואב אליאסי, הצלצילום: Sraya Diamant/Flash90

הראפר ואושיית הפייסבוק יואב אליאסי, המכונה ''הצל'', מאיים לתבוע את דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס לאחר שזה האחרון טען כי ''הצל'' מפיץ פייק ניוז "יום יום שעה שעה".

מנליס, תת-אלוף במילואים, התראיין לתחקיר על ''תעשיית השקרים'' ששודר בקשת 12, ואמר שם: "הצל יש אחריו מאות אלפי עוקבים, הוא יצרן שקר יום יום שעה שעה, הבעיה שעליו מתלבשים אנשים לגיטימיים כאילו ומפיצים את השקר שלו עוד ועוד".

אליאסי הגיב למנליס בעמוד הפייסבוק שלו: ''רונן יקירי, אני יודע שלא היה לך קל איתי בזמן שהיית דובר צה"ל והייתי קוץ בתחת שלך וכל הזמן הרסתי לך את הסיפורי מעשיות, ועכשיו אתה חוזר לנקום בי, על זה שהגנתי ואמשיך להגן על חיילנו היקרים ותמיד עומד לצד האמת בלי לגמגם ובלי לייפות. אבל זה בסדר, אני לא כועס''.

אליאסי הציע למנליס: ''תכין את עצמך ואת הארנק שלך כי אתה עומד לשלם ולשלם הרבה. נראה אותך מוכיח בבית משפט שאני מפיץ שקרים יום יום שעה שעה''.

''אז רונן מנליס יש לך עד השעה 12:00 היום לפרסם התנצלות כנה על מה שאמרת ולהעביר לעורך דיני סכום של 20,000 ש"ח שיתרמו למען חיילים בודדים או שתכיר את העורך דין שלי יניב לנקרי ואני מבטיח לך שתשלם פי עשרה מזה'', איים ''הצל''.