שילה סעד
שילה סעדצילום: באדיבות המשפחה

שילה סעד בן ה-3 ששיחק בגן שעשועים סמוך לביתו בכפר מיימון ביום שישי האחרון נהרג מפגיעת רכב בעת שרץ לאביו שיצא מהמכולת הסמוכה.

אימו של שילה, ליאל, שוחחה עם חדשות 12 ואמרה בכאב: "אני מרגישה שהייתה זכות גדולה לגדל אותו שלוש שנים וחצי. הוא היה מתנה שאלוהים נתן לנו, רק אנחנו נשארנו עם הגעגוע והצער. הוא ילד שהביא הרבה שמחה ואהבה לנו ולאחים שלו. הוא שר בליל הסדר מה נשתנה עם האחים שלו - אני לא כועסת ומאשימה אותו. אני חושבת על הנהג ועל אישתו, הם מסכנים".

אביו של שילה, לירון אמר כי שילה הביא הרבה שמחה והרבה אהבה, "היה ילד מאוד אוהב, מאוד מחבק. אמא, אני אוהב אותך, אמא את חמודה שלי".

"אני מרגישה כאילו השם עשה איתי חסד", המשיכה האם, "כאילו השם לא נתן לי להתפלל יותר מדי עליו או להתרוצץ בבתי חולים. כאילו, אמר לי: 'אני לא נותן לך להילחם עליו, את לא, לא ברוחניות ולא בגשמיות, אני פשוט לוקח אותו. זהו. ואת תישארי פה ואת תהיי בסדר'. עכשיו התפקיד שלנו, הילדים שלנו, לגדל אותם".

על הנהג אמרה האם: "אני לא כועסת עליו, לא מאשימה אותו. הוא בן אדם מסכן, כואב לי הלב עליו, מסכן, נהרסו לו החיים, חושבת על אשתו ועל הילדים. חשבתי על מה אשתו מרגישה, איזה מסכנה היא. אני ממש, אני כאילו באמת מאמינה שזה הקב"ה, הוא היה השליח, וזה היה צריך לקרות, ואם זה לא היה קורה ככה זה היה קורה בדרך אחרת וזה מה שנכתב לו, וזה השנים שהיה צריך להיות בעולם, וזה התיקון שלו ואני מקווה שיהיה להם טוב, באמת, אני באמת מאחלת להם, שהם ייצאו מהמשבר הזה".