בוגרי מסלול הגברים של בית הספר צמאה
בוגרי מסלול הגברים של בית הספר צמאהצילום: צמאה

הצמיחה המהירה של מכללת צמאה נמשכת – מעל 100 תלמידות ותלמידות תוך פחות משנתיים, ועוד מאות משתפפים בימי עיון של המכללה, הפכו את צמאה - מכללה להתפתחות אישית וללימוד NLP יהודי כאחת המכללות המשפיעות ביותר בתחום הנפש.

"התגובות הנפלאות של התלמידים והתלמידות מעודדים אותנו להמשיך ולפתוח עוד מסלולים להעצמה אישית ולהכשרת מטפלים במכללה" – אומר מנהל המכללה שגב כהן. "רבים מעידים על שינוי משמעותי בכל תחומי החיים, זוגיות, חינוך ילדים, פרנסה ועוד. אנשים שהתמודדו שנים רבות עם כל מיני בעיות אישיות מספרים שהכלים שהם קיבלו במכללה, פיתחו להם את היכולת להתמודד עם אותם בעיות, ולפעמים אף לפתור אותם לחלוטין בע"ה"

בעקבות ההצלחה המכללה פותחת באמצע חודש אייר מחזור נוסף של התפתחות אישית ולימוד NLP יהודי. מספר המקומות מוגבל. לפרטים לחצו כאן.

ערב חלוקת תעודות עם הרב שמואל אליהו שליט"א

מה מייחד את המכללה?

"אני חושב שאחד היתרונות הגדולים במכללת צמאה הוא השילוב בין שיטה אוניברסלית לבין פסיכולוגיה יהודית. שיטת NLP היא שיטה מאד מצליחה ששינתה חיים של מיליוני בין אדם בכל העולם כולו. השיטה מאד פרקטית ומעשית ונוגעת בכל תחומי החיים: העצמת יכולות, שינוי אמונות מגבילות, קבלת החלטות, שחרור מרגשות שליליים, שינוי דפוסי התנהגות ועוד.

בנוסף לשיטת NLP לומדים בצמאה פסיכולוגיה יהודית שזה לימוד יסודות הנפש על פי התורה. לימוד זה לוקח אותנו לעומקים אחרים בהבנת נפש האדם, מתוך עולמה העשיר של היהדות. בשילוב הזה מקבלים כלים מעשיים ופקרטיים מחד, ועוברים תהליך אישי ופנימי מאידך. יתרון נוסף הוא החלוקה למסלולים נפרדים לגברים ולנשים, מה שמאפשר לימוד מקצועי באווירה תורנית".

 

מרצי בית הספר צמאה
מרצי בית הספר צמאהצילום: צמאה

תלמידים ותלמידות מספרים על שינויים משמעותיים שעברו בעקבות הלימודים בצמאה:

אורן בן ארי (מחנך) מספר: "הלימודים בצמאה באים לי כמו מים קרים על נפש עייפה. בשיעורי NLP אני נמצא בהתחדשות מתמדת, השיעורים מרתקים ומרגשים ואני מקבל כלים מעשיים לחיים שכבר פועלים ומטיבים איתי". ונתנאל (איש שיווק) מספר מעיד: "השיעורים בבית הספר הם שיעורים משנים חיים כפשוטו. זה משהו שאני יקח אותו איתי לכל החיים".

גם במסלול הנשים דבורה מספרת "בתקופת הלימודים בחסדי ה' הצלחתי לחולל שינוי מהפכני מהקצה אל הקצה מול קושי שאני מתמודדת איתו תקופה ארוכה ולא הצלחתי לצאת ממנו, ובלימודי ה – NLP קיבלתי כלים נכונים לחולל שינוי מהפכני".

גם טליה פרץ סיפרה על שינוי שעברה בלימודים וסיכמה את דבריה: "הכרתי אנשים מדהימים, מקצועיים, קשובים, מפרגנים. עיצוב מטרות בצורה מדוייקת. התמודדות עם פחדים ולחץ החיים. יצירה של תחושת משמעות בחיים. והכי חשוב שינוי דפוסי חשיבה, פיתוח וכלים לחשיבה חיובית. עבודת עומק על הרגשות".

למי הלימודים מיועדים?

לכל מי שרוצה לשפר את חייו ולרכוש כלים פרטיים ומעשיים, שיעזרו לו להגיע לתוצאות טובות יותר בחיים האישיים, הזוגיים, בקריירה ובתקשורת עם הסביבה. וכן למאמנים ומטפלים הרוצים להעשיר את עבודתם בכלים של NLP, התפתחות אישית ופסיכולוגיה יהודית, וכן למעוניינים ללמוד מקצוע מעשי וחדשני.

מה מקבלים בסיום הלימודים?

"בסיום כל אחד מהמסלולים מקבלים תעודה רשמית בינלאומית עם חותם של HNLP העולמית - תעודת PRACTITIONER NLP או תעודת MASTERNLP, הכל כמובן בהתאם לקורס הנלמד".

רוצים להצטרף להצלחה? מספר המקומות מוגבל! לפרטים לחצו כאן