גלידות נסטלה לקיץ 2021
גלידות נסטלה לקיץ 2021צילום: נסטלה

מיקוד על חוויית הצריכה האישית בבית

גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות של שנת 2021, עם חדשנות המתמקדת במגוון מוצרים לצריכה אישית ומשרתים את התחזקות מגמה זו בשוק הגלידה.

מגמה זו החלה לפני מספר שנים והתעצמה מאוד במהלך השנה האחרונה, על נסיבותיה המיוחדות. הצרכנים מעדיפים מנות אישיות בכל הזדמנויות הצריכה: מחוץ לבית כמובן, ועתה ביתר שאת גם בתוך הבית. הסגמנט שיוביל את המגמה בגלידות נסטלה יהיה סגמנט ה"פינוק", עם מגוון מוצרים מעניינים שיתמכו במהלך.

בימים האחרונים השיקו את החדשנות לשנה הקרובה:

גלידות נסטלה מחזקת את מותג קראנצ', עם שלגון Double Dark חדש בציפוי שוקולד מריר מעולה וליבת נוגט ושוקולד מריר. כמו כן, מרחיבה גלידות נסטלה את סדרת המוצרים של המותג הפופולארי לה - פרוטה, ומשיקה שתי מאגדות חדשות של שלגוני לה- פרוטה בציפוי שכבה דקה של שוקולד בטעם תות ובטעם בננה, תמר ופקאן, עם 50% פרי ועד 125 קלוריות לשלגון. לצד המאגדות הושק טעם חדש ומרענן של לה פרוטה הדרים אדומים, עם 50% פרי ו-53 קלוריות בלבד.

מרבית מוצרי לה - פרוטה הם פרווה, מתאימים במיוחד כנשנוש טעים גם אחרי ארוחות בשריות, כקינוח מרענן אחרי סעודות השבת וכשלגון טעים ואהוב בכל עת לכל המשפחה.

עוד השיקו בעולם המשפחה והילדים, את השלגון הנוסטלגי, וניל מצופה תות בתוספת סוכריות בקצה, שיגיע גם במאגדת המכילה 8 יחידות.

בקיץ יושק שלגון קראנצ' בציפוי שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל), עם ליבת נוגט וחמאת בוטנים ובעולם הטילונים יושקו שלוש מאגדות חדשות מסדרת אקסטרים בטעמים המוכרים והמובילים: ריבת חלב, בראוניז ווניל פליק.

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה אמרה: "היקף קטגוריית שוק הגלידות בישראל נאמד ב-1.8 מיליארד שקל. בעוד שבשנת 2019 הצמיחה בשוק האימפלס הייתה 6% ובמאגדות 10%, בשנת 2020 הקורונה משנה את התמונה, ושוק האימפלס יורד ב4.7% בעוד שוק המאגדות משגשג וצומח ב23.8%.

בשנה כזאת, שבה חווינו צמצום משמעותי של הזדמנויות ספונטניות לבילוי מחוץ לבית, כל אחד רוצה להתפנק בחוויה המלאה, עם השלגון האישי שלו. בעונת הגלידות החדשה בחרנו להתמקד בחוויית הצריכה הביתית, שתכניס את ההנאה של עולם השלגונים המעולים הביתה. בשנה הקרובה נמשיך להתמקד במגמות ה- wellness ועולם הפינוק, הצומחות בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט".