עומרי הקוסם
עומרי הקוסםצילום: יח"צ

יום הולדת הוא חגיגה נחמדת, בייחוד אם הצלחתם לחשוב על טוויסט בלתי נשכח. יום זה חשוב ביותר עבור הילדים כמובן, ואפילו הצעירים אשר משתפים בחוויותיהם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם.

העניין הוא, שלא תמיד קל להתחרות בטוייסטים מקוריים בימי הולדת של אחרים. אם רוצים ללכת על בטוח, קוסם ליום הולדת הוא האיש שלכם. הקוסם משתמש בקסמים שומטי לסתות שלא ישאירו את החוגגים הצעירים אדישים.

כשילד יום ההולדת נמצא במרכז

ילד או ילדה המזמינים את חבריהם למסיבת יום הולדת רוצים להיות במרכז העניינים, אבל עבור החוגגים הבישניים זה קצת יותר מורכב. בכל מסיבה יש ילדים דומיננטיים יותר שחייבים לבלוט, ויש ילדים דומיננטיים פחות. אם אלה האחרונים נמנים ילדי יום ההולדת בדרך כלל (אך לא תמיד). לפעמים יהיה להם קצת יותר קשה לבלוט במסיבה הפרטית שלהם. כדי להתגבר על הבעיה הזו, קוסם ליום הולדת מגיע עם פתרון יצירתי: ילד או ילדת יום ההולדת הופכים לעוזרים האישיים שלו במופע הקסמים. הם מסייעים לקוסם לבצע הופעה מרהיבה ואף לוקחים חלק בקסמים עצמם. כמובן, כל ילד אחר שרוצה להשתתף במופע הקסמים, מוזמן בשמחה. אבל בסופו של דבר, הקוסם מעניק את מלוא תשומת הלב לחוגג הצעיר. בזכות מופע קסמים מרגש ומלהיב, הילד מקבל בוסט רציני לביטחון ולחגיגה (:

מופע קסמים בלתי נשכח

קוסם לילדים מציע מגוון רחב של טריקים, פעלולים ואפילו מופע של אמן חושים המשלב טלקינזיס או קריאת מחשבות. במופע קסמים מושקע כדורים ושרביטים יתעופפו באוויר, כמוהם גם ילדים שירחפו מבלי שעצם כלשהו יתמוך בהם. במופע קסמים מרתק ועוצר נשימה הילדים גם ייעלמו, ויופיעו שוב כאילו כלום לא קרה, והכול תחת מעטה של הרבה אשליה ומסתוריות.

מה צריך לבדוק כאשר מזמינים קוסם ליום הולדת?

מעוניינים להזמין קוסם ליום הולדת שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח? אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון תחילה:

1. בעל ניסיון בתחום.

כמו כל דבר בחיים, גם קוסם לילדים צריך להיות בעל ניסיון בתחום. קוסם מקצועי לומד במשך שנים רבות על אמנות האשליה והקסמים ומוכיח זאת במופע מקורי ומוצלח. כך שככל שמדובר בקוסם מנוסה יותר, כן המופע שלו יהיה מרהיב יותר.

2. קוסם שיש לו גישה נכונה לילדים.

צריך לדעת איך לעבוד עם ילדים ולהתעדכן בכל מה שמעניין אותם נכון להיום. משימה מאתגרת נוספת היא לנתק את הילדים ממסכי הטלפון שאליהם הם דבוקים 24/7. ובכן, קוסם מיומן יכול בהחלט לעשות קסם ולגרום לילדים להתעניין בעולם המופלא שמחוץ לטלפון.

3. טווח מחירים

כדאי לבדוק את טווחי המחירים שמציעים קוסמים לילדים. מצד אחד, לא מומלץ לבחור בקוסם המציע מחיר זול מדיי מחשש שמדובר בקוסם מתחיל, ומצד שני לא לסגור עסקה עם קוסם יקרן בצורה מוגזמת. חשוב לבחון את הצעת המחיר ולראות מה הקוסם מציע.

4. המלצות.

אם זו הפעם הראשונה שאתם מזמינים קוסם ליום הולדת, ניתן לבדוק קצת מסביב ולאסוף עליו המלצות. כך תוכלו לגבש לכם דעה לגבי הקוסם ולראות מה מתאים לכם.

5. שוחחו איתו בטלפון.

חשוב לשוחח עם הקוסם בטלפון ולראות אם השיחה זורמת, אם יש ביניכם כימיה טובה והעיקר – אם הייתם מזמינים את הקוסם למופע יום הולדת לילדכם.

עומרי הקוסם –מופע עוצר נשימה לילדים ונוער

מחפשים קוסם שמסוגל לרתק את הילדים? עומרי הקוסם הוא האיש שיארגן את המופע המושלם. עומרי פועל לפי תכנית מסודרת שבה יש התכנסות עם מוסיקה אהובה, מופע מרכזי, זמן להתרעננות וחטיפים, סדנת קסמים מרתקת ומאלפת שתלמד את הילדים איך עושים קסמים אמיתיים וכמובן עוגה. עם עומרי הקוסם אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם מסיבת יום הולדת מסודרת וקסומה. כזאת שידברו עליה עוד רבות...