מחלקת יולדות במעייני הישועה
מחלקת יולדות במעייני הישועהצילום: מרכז הרפואי מעייני הישועה

בהריון? אם את חוששת מפני הלידה מכל סיבה שלא תהיה, אם עברת חווית לידה טראומטית, כדאי לך לקרוא את השורות הבאות.

מחלקת היולדות של בית החולים מעיני הישועה, מרעננת שירות נוסף לציבור היולדות שבוחרות ללדת במחלקה החדשה ומזמינה נשים בהריון לבוא ל"רגע מרגיע" – מפגש הכנה ללידה שפותח במיוחד עבור מחלקת היולדות של מעיני הישועה.

מפגש ההכנה נועד לכל מי שחוששת מפני הלידה או לכל מי שרוצה לבוא מוכנה והוא חלק ממגוון השירותים שמעניקה מרפאת טרום לידה, מרפאה ייעודית שנועדה לתת מענה לפני ואחרי לידה באמצעות נשות מקצוע מנוסות וצוות רפואי בעל ניסיון רב.

השירות ניתן לכולן. גם ליולדות צעירות שזו להם הלידה הראשונה וגם לאימהות ברוכות ילדים וותיקות ומנוסות. במסגרת המפגש יכולה היולדת לבנות לעצמה תוכנית לידה אישית שתעזור לה לפני, אחרי ובלידה עצמה.

נזכיר כי במחלקת היולדות של מעיני הישועה נולדו עשרות אלפי ילדים והניסיון הרב שנצבר בה עם השנים מאפשר לאנשי הצוות לתת לכל יולדת את היחס האישי והרפואי לו היא זקוקה. עבור יולדות "חדשות" שמעולם לא חוו חוויית לידה 'רגע מרגיע' הוא הזדמנות פז להכיר מקרוב את המחלקה החדשה ואת הפינוקים הרבים שהיא מציעה ליולדות "שלה".

זו הזדמנות להכיר את חדרי הלידה המפוארים, את אפשרויות הלידה השונות, את הכלים באמצעותם ניתן להקל על היולדת ובני משפחתה. זו הזדמנות להכיר את הצוות פנים אל פנים ולחוות מקרוב את היחס האישי והאווירה המשפחתית במחלקות היולדות של המרכז הרפואי שכבר קנה לה שם בקרב אלפי נשים ברחבי הארץ. "אני באה מהר ברכה לידה אחר לידה ומודה לה' על חוויית הלידה במעיני הישועה", אומרת דריה שמאחוריה שש לידות בלי עין הרע.

הערב המיוחד מוגש כשירות לציבור בחסות המרכז הרפואי מעיני הישועה וכרוך בדמי כניסה סמליים בסך 15 ₪ בלבד! (התשלום במקום). הרישום חובה, אז מהרי לשריין לעצמך מקום עכשיו>>>>>

עבור יולדות שחוו לידה טראומטית מכל סיבה שלא תהיה, וישנן גם כאלו, לצערנו, 'רגע מרגיע' הוא סוג של חווייה מתקנת והן למעשה הסיבה בשלה הוקמה מחלקת טרום הלידה במעיני הישועה. "ראינו שיש יולדות שילדו בלידת מכשירים או חוו לידה לא קלה וכשהן באות אלינו הן לחוצות וחוששות והחלטנו להרים את הכפפה ולבנות עבורן מענה שיכלול את כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותנו, החל מטיפול רגשי וכלה בטיפול גניקולוגי ואפילו עובדת סוציאלית במידת הצורך", אומרים במעיני הישועה.

הרעיון בבסיס נועד לאפשר ליולדת שליטה בסיטואציה ולהעצים אותה באמצעות בניית "תוכנית לידה" המתאימה לצרכיה ולמאפייניה. "היום ברור לכולם שלכל אישה מאפיינים ייחודיים שלה ולכן לכל אחת מגיעה לידה משלה. כאשר היולדת מעורבת ומכירה את הפרטים, זו אמורה להיות חווייה חיובית ואף להוות חווייה מתקנת עבור נשים שחוו בעבר לידה קשה".

המרכז הרפואי מעיני הישועה מציג את MY DAY. ערב מיוחד בסימן הריון ולידה, שכולו הרצאות מקצועיות, טיפים, הגרלות ומתנות מפנקות.

בערב תקבלי תשובה לכל שאלה שתמיד רצית לשאול בנושא הריון ולידה. ותקבלי מידע חשוב ומעניין על תכנון לידה, טיפול בתינוק שזה עתה יצא לאוויר העולם וכל מה שמסביב. את ההרצאות והטיפים תקבלו מסגל המומחים המקצועיים, ומצוות המיילדות המנוסות של מחלקת היולדות במעיני.

בתוכנית: מופע סטנד אפ קורע מצחוק שתזדהו אתו עד דמעות. בר טעים ועשיר כמיטב המסורת של מעיני. ובנוסף, בין המשתתפות תוגרל עגלת תינוק יקרה ואיכותית. וכל משתתפת תצא עם שי אישי שימושי שכיף לקבל.

אל תפספסי ערב חובה לכל אחת, מהערב הזה תצאי חכמה יותר, רגועה יותר ומוכנה יותר. הערב יתקיים ביום שני בתאריך ל' בניסן (12.4.2021) בשעה 19:00 באולם הגולה, רחוב שמואל הנגיד 7 פתח תקוה.

הערב המיוחד מוגש כשירות לציבור בחסות המרכז הרפואי מעיני הישועה וכרוך בדמי כניסה סמליים בסך 15 ₪ בלבד! (התשלום במקום). הרישום חובה, אז מהרי לשריין לעצמך מקום עכשיו>>>>>