אוהדי הפועל ת"א ישובו לליגה השניה?
אוהדי הפועל ת"א ישובו לליגה השניה?צילום: רוי אלימה. פלאש 90

תחתית ליגת העל בכדורגל צמודה מאי פעם. פעם אחת בלבד ניצחה הפועל תל אביב העונה באצטדיונה הביתי, אצטדיון בלומפילד. היה זה בתחילת חודש נובמבר כשזו גברה על הפועל חדרה עם 0:1 קטן. מאז, ארבע פעמים הפסידה ובשש פעמים סיימה בתיקו.

המאזן הרע של התל אביבים בביתם נמשך גם הערב (מוצאי שבת) כשזו הפסידה להפועל חיפה בתוצאה 2:0 שמסבך אותה עד מאוד בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל.

התל אביבים הגיעו למשחק הערב אחרי ניצחון על חדרה אך כשהם עדיין בסכנת ירידת ליגה כשבני יהודה שמתחת לקו האדום במרחק סביר מהם.

מולם ניצבה הפועל חיפה עם מאמן חדש על הקווים בדמותו של אלישע לוי הוותיק לו זו הייתה הקבוצה השלישית העונה שהוא מאמן בליגת העל. אפקט החלפת המאמן עבד לחיפה שעד לערב זה צברה שתי נקודות בלבד בחמישה משחקים וספגה 10 שערים. קבוצת ההגנה הגרועה ביותר בליגה הצליחה לסיים משחק ללא אף שער חובה.

לצד ההפסד של התל אביבים, תיקו דרמטי במיוחד הערב של בני יהודה במשחק התחתית מול בני סכנין משער בדקה ה-92, קירב את הכתומים משכונת התקווה ליריבה העירונית האדומה מרחק של 4 נקודות בלבד. נדמה כי בפעם הראשונה מזה זמן רב, הכל יכול לקרות בתחתית ליגת העל בכדורגל, כולן יכולות לסיים את העונה במקום המוביל אל הליגה השניה, הליגה הלאומית.